![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Рішення гальмівної задачіПеред тим, як приступити до побудови кривих швидкості і часу ходу поїзда по дільниці, необхідно вирішити гальмівну задачу, яка полягає в визначенні максимально допустимої швидкості руху поїзда по найбільш крутому спуску дільниці при заданих гальмівних засобах і прийнятому гальмівному шляху1. Ця задача в курсовій роботі розв’язується графічним способом. Повний (розрахунковий) гальмівний шлях
де
Рівняння (34) дозволяє знайти допустиму швидкість як величину, що відповідає точці перетину графічних залежностей підготовчого шляху За даними розрахункової таблиці питомих рівнодіючих сил будуємо по точках залежність питомих сповільнюючих сил при екстреному гальмуванні від швидкості Осі швидкостей Розв’язуємо гальмівну задачу наступним чином. Від точки На кривій
_______ 1 Крутизну найбільш крутого ухилу заданої дільниці, для якого розв’язується гальмівна задача, необхідно обов’язково вказати (наприклад, Рис. 2. Графічне розв’язування гальмівної задачі
Побудову кривої На цей же графік варто нанести залежність підготовчого гальмівного шляху від швидкості
де – для складу довжиною 200 осей і менше
– для складу довжиною від 200 до 300 осей
– для складів довжиною більше 300 осей
де
Число осей в складі Побудову залежності підготовчого гальмівного шляху
________ 1 Відповідно, при Вважаємо, що загальмований поїзд рухається зліва направо. Графічну залежність між Значення Графічне рішення гальмівних задач і теоретичне обґрунтування графічних методів розв’язання детально розглянуті в роботах [1, 2]. Результати вирішення гальмівної задачі необхідно враховувати при побудові кривої швидкості руху поїзда 9. Побудова кривих швидкості Побудова кривих виконується методом А. І. Ліпеца (Міністерства шляхів сполучення), який викладений в роботах [1, 2, 4]. У відповідності з ПТР при виконанні тягових розрахунків поїзд розглядається як матеріальна точка, в якій зосереджена вся його маса і до якої прикладені зовнішні сили, діючи на реальний об’єкт (поїзд). Умовно приймають, що ця матеріальна точка розташована в середині поїзда.1 Крива швидкості будується для руху поїзда в одному (заданому) напрямку, виходячи з того, що поїзд відправляється зі ст. За побудованою кривою швидкості варто перевірити проходження поїздом підйому більшої крутизни, ніж розрахунковий (вище така перевірка виконувалась аналітично). ________ 1 Заміна розосередженої маси поїзда матеріальною точкою, звичайно, вносить деяку похибку в розрахунки, однак така похибка допустима з точки зору практично необхідної точності; На кривій швидкості необхідно робити відмітки про включення і виключення тягових електродвигунів локомотива і відмітки про включення і відпуск гальм («Вкл.», «Викл.», «Г», «В.г») [1, 4]. При побудові кривої – конструкційна швидкість вантажних вагонів 100 км/год; – найбільша допустима швидкість поїзда за міцністю колії 100 км/год; – конструкційна швидкість локомотива [4]; – найбільша допустима швидкість при рішенні гальмівної задачі. Максимально допустима швидкість руху поїзда при побудові кривої Якщо при побудові кривої швидкості поїзда на спусках швидкість намагається перевищити допустиму, то необхідно застосовувати службове регулювальне гальмування. У таких випадках рекомендується керуватися п. 1.4.8 ПТР, у відповідності з яким дозволяється будувати криву швидкості При графічних побудовах та аналітичних розрахунках необхідно мати на увазі критерій, який покладено в основу вирішення задачі проходження У першому випадку повністю використовуються тягові можливості локомотива, який переважно рухається в режимі тяги. Перехід з режиму тяги на режим холостого ходу або гальмування може бути виправданий лише у випадках, коли швидкість, збільшуючись, доходить до найбільшого допустимого значення. При побудові кривої У другому випадку намагаються повністю використовувати накопичену кінетичну енергію, частіше рухаються в режимі холостого ходу. При цьому час руху по дільниці може бути значно більшим, аніж у першому випадку. При графічних побудовах вважаємо, що центр маси поїзда розташовується приблизно посередині поїзда по його довжині, осі станцій – в середині елементів, на яких вони розташовані, вхідні стрілки – відповідно на відстані 425, 525, 625 і 775 м від осі станції ___________ 1 На спусках крутизною до 4 % значення Крива швидкості зображує рух центра маси поїзда. Коли локомотив, наприклад, входить на вхідні стрілки, центр маси поїзда знаходиться від них на відстані, рівній половині довжини поїзда Побудову кривої швидкості необхідно починати від осі першої станції заданої дільниці1. Варіанти управління рухом поїзда при підході до станції, на якій передбачена зупинка, ілюструються кривими, що приведені в додатку Б. При побудові кривої часу Після точок перетину кривої Приклади побудови кривих При побудові кривої струму слід користуватись кривою швидкості У період зрушення з місця і розгону поїзда значення струму 1 Осі станцій заданої дільниці проводимо в середні елементів шляху, на яких вони розташовані. що відповідає ОП3 для електровозів) величина струму визначається по кривій При швидкостях, що відповідають переходу з одного режиму роботи тягових електродвигунів на інший, необхідно визначати два значення струму (для обох режимів роботи) і обидва значення нанести на планшет (у цих місцях, тобто при швидкостях, при яких відбуваються переключення режимів роботи, на кривій Нанесені таким чином на графік точки з’єднуються прямими лініями, котрі і утворюють графічну залежність У місцях виключення струму криву обривають і проводять вертикально вниз до нуля. Включення струму показується вертикальною лінією від нуля до значення струму, яке відповідає швидкості руху поїзда в даній точці шляху. Приклад побудови кривої Читайте також:
|
||||||||
|