Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Х. ТЕМПЕРАТУРНИЙ ЛИСТОК ТА ЛИСТОК ЛІКАРСЬКИХ ПРИЗНАЧЕНЬ

· дані клінічного перебігу хвороби: динаміка змін температури тіла, ЧСС, ЧД, АТ відображаються графічно у температурному листку, тут же і зазначається щоденна функція кишківника (випорожнення), нирок (добовий діурез)

· вказуються всі застосовані методи лікування протягом днів курації:

- режим (строгий ліжковий, ліжковий, напівліжковий, палатний, загальний)

- дієта, особливості питтєвого режиму; для дітей першого року життя слід розписати години годування з вказуванням страв і їх об’єму

- медикаментозне лікування: вказати назву препарату, форму, яка застосовувалася, шлях введення, дозу, кратність введення, залежність часу введення від прийому їжі або іншої лікувальної процедури

- фізіотерапевтичні методи лікування

ІХ. СИНДРОМАЛЬНИЙ ДІАГНОЗ

В процесі встановлення діагнозу передбачено 3 етапи творчої роботи:

1. Пошук симптомів

2. Групування симптомів у синдроми

3. Конструювання синдромального діагнозу з вказуванням ведучого синдрому.

Встановлення синдромального діагнозу слід проводити за наступною схемою:

1. Крок 1. Детальне обстеження хворого і виявлення суб'єктивних та об'єктивних симптомів

2. Крок 2. Групування виявлених суб'єктивних та об'єктивних симптомів у загальні і локальні симптоми, які дозволяють запідозрити ураження того чи іншого органу або системи.

3. Крок 3. Визначення синдромів і серед них (що особливо важливо) ведучого синдрому (попередній діагностичний висновок).

4. Крок 4. Уточнення та доповнення попереднього діагностичного висновку за допомогою результатів проведених лабораторно-інструментальних методів дослідження.

5. Корк 5. Обгрунтування синдромального діагнозу з вказуванням ведучого синдрому

МОДУЛЬ 3

ВИГОДОВУВАННЯ ТА ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 14

ПРИРОДНЕ ВИГОДОВУВАННЯ НЕМОВЛЯТ


Читайте також:

  1. Блок-схема відбору лікарських засобів для
  2. Взаємодія лікарських речовин. Комбіновані ліки
  3. Виведення лікарських речовин з організму
  4. Види дії лікарських речовин
  5. Види дії лікарських речовин
  6. Вимоги до організації та нормативи зберігання лікарських засобів у приміщеннях лікувально-профілактичного закладу, призначених для цих цілей
  7. Відпуск лікарських засобів з аптеки
  8. Вплив лікарських препаратів та шкідливих хімічних речовин
  9. Дія лікарських препаратів здійснюється різними механізмами
  10. Дія лікарських речовин при повторному застосуванні
  11. Дози і концентрації. Розрахунки доз лікарських засобів для дітей та людей похилого віку
  12. Домішки в лікарських препаратах




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. ПОПЕРЕДНІЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ВИСНОВОК | Актуальність теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.