Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад розв’язання ситуаційних задач

Умова. Дитина народилася з масою тіла 3200 г. Вигодовується штучно сумішшю “NAN 1”. На даний час дитині 1,5 місяців. Порахувати потребу в білках, жирах, вуглеводах та енергії. Скласти одноденне меню. Провести розрахунок харчових інгредієнтів та при потребі корекцію.

1. Належна маса тіла дитини: 3200+600+400=4200 г.

2. Потреба в основних харчових інгредієнтах та енергії:

а) білки: 2,0 г/кг х 4,2 кг = 8,4 г; 2,5 г/кг х 4,2 кг = 10,5 г;

б) жири: 6,0 г/кг х 4,2 кг = 25,2 г; 6,5 г/кг х 4,2 кг = 27,3 г;

в) вуглеводи: 12 г/кг х 4,2 кг = 50,4 г; 14 г/кг х 4,2 кг = 58,8 г;

г) калорії: 120 ккал/кг х 4,2 кг = 504,0 ккал; 125 ккал/кг х 4,2 кг = 525,0 ккал.

3. Розрахунок добового об’єму їжі:

Об’ємний метод – 1/5 х 4200 г = 840 мл.

Калорійний метод – (1000 мл х 525 ккал х 4,2 кг) : 700 ккал = 750 мл.

4. Розрахунок разового об’єму їжі:

750 мл / 6 = 125 мл.

5. Меню дитини:

6.00 – “NAN 1” 125 мл

9.30 – “NAN 1” 125 мл

13.00 – “NAN 1” 125 мл

16.30 – “NAN 1” 125 мл

20.00 – “NAN 1” 125 мл

23.30 – “NAN 1” 125 мл

6. Таблиця розрахунку вигодовування:

№ п/п Продукт Добова кіль-кість, мл Білки, г Жири, г Вугле-води, г Калорії ккал
“NAN 1” 25,5
Загальна кількість харчових інгредієнтів   25,5
Загальна потреба дитини   8,4-10,5 25,2-27,3 50,4-58,8 504-525
Дефіцит, надмір   - - - - 9 ккал, - 1,8 %

7. Аналіз. Таким чином, при розрахунку виявлено дефіцит калорій, який не перевищує 10% і не потребує корекції.

 

Матеріали методичного забезпечення.

5.1. Питання для самоконтролю.

1. Визначення штучного вигодовування, його недоліки.

2. Покази до штучного вигодовування.

3. Класифікація штучних сумішей для вигодовування немовлят.

4. Адаптовані суміші, принципи адаптації штучних сумішей.

5. Неадаптовані суміші.

6. Кисломолочні та лікувальні суміші.

7. Техніка годування дитини з пляшечки.

8. Потреба в харчових інгредієнтах при штучному вигодовуванні.

9. Правила введення прикорму при штучному вигодовуванні.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАДАЧИ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ И САМОСТОЯТЕЛЬНЫХ РАБОТ
  2. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IV. Алгоритм вирішення задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  10. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  11. VІ УМОВИ ЗАДАЧ
  12. Word problem (задачи)




Переглядів: 1474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тестові завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.