МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
1. Повторіть правила безпеки праці (БП). 2. Розгляньте на рис.11 на макеті розміщення вузлів гальмової системи, уточніть назви її складових частин. 3. Вивчіть будову і роботу головного гальмового циліндра, вакуумного підсилювача. 4. Зніміть з моста гальмовий барабан і вивчіть будову і роботу гальмівного механізму. 5. Відрегулюйте вільний хід педалі: o від’єднайте тягу 11 (рис.2) від важеля педалі 13; o педаль повинна зайняти крайнє верхнє положення; o вставте штовхач у поршень до упору і порівняйте положення отворів у важелі 13 та тязі 11. Вісь отвору тяги повинна бути зміщена назад і не доходити до осі отвору педалі на 1,5-2,5 мм; o при необхідності змінюючи (розмір) довжину тяги 11, встановіть розмір 1,5-2,5 мм; o приєднайте тягу до важеля 13; o перевірте вільний хід педалі: він повинен становити 8-14 мм. Попадання повітря в систему гідравлічного приводу можна визначити по опусканні педалі гальма без відчутного опору («педаль провалюється»). 6. Вивчіть порядок видалення повітря з гідравлічного приводу (для виконання цих операцій потрібно дві людини): o перевірити рівень гальмової рідини; o зняти ковпачок з перепускного клапана 10 (рис.3) правого заднього гальмового механізму; o надіти на головку клапана гумовий шланг, довжиною 350-400 мм; o другий кінець шлангу опустити в скляну банку наполовину наповнену гальмовою рідиною. o відкрутити на 1/2 -3/4 оберта перепускний клапан; швидко натискати на педаль і плавно відпускати її; o прокачувати так до того часу поки в банку будуть виходити повітряні бульки і постійно (через 5-6 натискань) доливати рідину в резервуар; o коли бульки перестануть виходити з шланга, ще раз натиснути на педаль і не відпускаючи педалі, закрутити перепускний клапан і поставити ковпачок; o при необхідності долити рідину до рівня (10-15 мм) нижче від верхнього краю заливної горловини); o потім видаляють повітря із гальмових циліндрів в такій o послідовності: переднє праве, переднє ліве, заднє ліве колесо і вакуумний підсилювач. 7. Вивчіть порядок перевірки герметичності системи: o з силою натиснути на педаль і так тримати її 2-3 хв; оглянути систему; o знову натиснути на педаль, пустити двигун. Якщо відразу після пуску двигуна педаль лише трохи зміститься вниз і протягом наступних 2-3 хв. не буде опускатися, це свідчить про добру герметичність манжети і клапана поршня вакуумного підсилювача. 8. Щоб перевірити герметичність частин підсилювача, що знаходиться під розрідженням необхідно через 2-3 хв. після зупинки двигуна натиснути на гальмову педаль з зусиллям 300-700 Н. При цьому повинно чутися шипіння повітря, що поступає через фільтр вакуумного підсилювача, що відповідає допустимому падінню вакуума в системі не більше як на 0,02 МПа. 9. Вивчіть порядок виконання часткового регулювання: o підняти домкратом міст так, щоб колеса можна було вільно обертати (щоб колеса вільно оберталися – витягнути напівосі). o перевірити правильність регулювання підшипників маточини коліс; o обертаючи колесо вперед, легенько (повільно) повертайте в цьому ж напрямку ексцентрик 1 (рис.3) передньої колодки 13 поки колодка не загальмує колесо; o поступово відпускаємо ексцентрик до вільного обертання колеса (колесо обертаємо в тому ж напрямку що й ексцентрик); o обертаючи колесо назад аналогічно відрегулюйте задню колодку; o виконайте регулювання інших гальмових механізмів; o після регулювання потрібно впевнитися в тому, що барабани не нагріваються під час руху автомобіля. 10. Вивчіть порядок виконання повного регулювання: o перевірити правильність регулювання підшипників маточини коліс; o повернути опорні пальці 11 (рис.3) колодок мітками одна до одної (максимально віддалити колодки 13 від барабана); o натиснути на педаль гальма зусиллям 120-160 Н; o опорні пальці 11 повернути так, щоб нижня частина колодки 13 притиснулася до барабана (момент коли це відбудеться визначаємо по збільшенню опору повороту пальця); o зафіксувати пальці 11 контргайками 15; o відпустити педаль; o виконати частково регулювання; o після регулювання впевнитися, що барабани не нагріваються під час руху автомобіля. 11. Вивчіть порядок регулювання стоянкового гальма: o підняти домкратом задній міст, так щоб одне з коліс вільно оберталось; o важіль переключення передач поставити в нейтральне положення; o важіль гальма 2 (рис.5) встановити у крайнє переднє положення; o закрутити регулювальний гвинт 10, так щоб зусиллям руки неможливо було провернути гальмовий барабан 7; o закрутити регулювальну гайку 15,так щоб привідний важіль 11, коротким плечем, щільно притиснувся до торця розтискного стержня 4; o відпустити на 2-3 оберти регулювальну гайку 15; o відпустити регулювальний гвинт 10 до вільного обертання гальмового барабана; o випробуйте дію гальма: повне гальмування повинно відбутися при встановленні важеля 2 на третій або четвертий зуб сектора. 12. Встановіть на місце всі зняті вузли і деталі. 13. Приведіть в порядок робоче місце.
ОФОРМІТЬ ЗВІТ, ДАВШИ ВІДПОВІДІ НА ТАКІ ПИТАННЯ :
1. Як визначити правильність регулювання гальма? 2. Як перевірити дію гальма? 3. Які основні неполадки гальма?
Рис.1. Схема робочої гальмової системи з гідравлічним приводом
1. Гальмова колодка. 2. Поршні. 3. Колісний гальмовий циліндр. 4. Трубопровід. 5. Гальмова колодка. 6. Гальмова педаль. 7. Гідровакуумний підсилювач. 8. Циліндр підсилювача. 9. Пружина. 10. Головний гальмовий циліндр. 11. Поршень. 12. Пружина.
Рис.2. Головний гальмовий циліндр.
1. Корпус. 2. Впускний клапан. 3. Пружина. 4. Шайба-тримач. 5. Манжет. 6. Поршень. 7. Манжет. 8. Штопорне кільце. 9. Гумовий чохол. 10. Шток. 11. Тяга. 12. Стяжна пружина. 13. Важіль педалі. 14. Пластинчатий клапан. 15. Пробка. 16. Пружина. 17. Кришка. 18. Випускний клапан.
Рис.3. Гальмовий механізм.
1. Регулювальний ексцентрик. 2. Опорний диск. 3. Колісний гальмовий циліндр. 4. Стяжна пружина. 5. Сухар. 6. Поршень. 7. Розтискна пружина. 8. Корпус. 9. Манжет. 10. Клапан. 11. Опорні пальці. 12. Ексцентрикові шайби. 13. Колодка. 14. Направляючі скоби. 15. Контрагайки. Рис.4. Гідровакуумний підсилювач. 1. Впускний трубопровід. 2. Шланг. 3. Вакуумна камера. 4. Діафрагма. 5. Пружина. 6. Шток. 7. Вакуумний клапан. 8. Кришка. 9. Повітряний клапан. 10. Пружина вакуумного і повітряного клапанів 11. Пружина клапана управління. 12. Корпус. 13. Клапан управління. 14. Поршень клапана управління 15. Повітряний фільтр. 16. Перепускний клапан. 17. Циліндр підсилювача. 18. Поршень. 19. Клапан поршня. 20. Манжет. 21. Штовхач. 22. Шайба. 23. Ущільнювальний корпус. 24. Головний гальмовий циліндр. 25. Педаль. 26. Запірний клапан.
Рис.5. Стоянкове гальмо Читайте також:
|
||||||||
|