Проникнення на ринок, забезпечення виживання при збитковій діяльності, забезпечення у достатніх обсягах капітальних вкладень для започаткування діяльності організації
2. “Дитинство”
Закріплення на ринку чи його окремих сегментах, забезпечення діяльності на рівні беззбитковості
3. “Юність”
Суттєве розширення цільових сегментів ринку, забезпечення високих темпів зростання прибутку, інвестування розвитку на засадах самофінансування
4. “Рання зрілість”
Подальше розширення сегментів ринку, орієнтація на регіональну диверсифікацію, забезпечення стабільного росту прибутків і забезпечення їх на оптимальному рівні
5. “Завершальна зрілість”
Формування іміджу підприємства, збалансоване зростання, орієнтація на галузеву диверсифікацію діяльності з метою підтримки рівня конкурентоспроможності, забезпечення підтримки рівня прибутковості на оптимальному рівні
6. “Старіння”
Збереження позицій або часткове зменшення обсягів виробництва, згортання діяльності, падіння прибутковості, фінансової стійкості
7. “Відродження”
Суттєве оновлення форм, видів та напрямів діяльності, забезпечення умов для зростання прибутковості, залучення значних обсягів інвестицій
Спільні риси та відмінності формальних і неформальних груп
Спільні риси
Ø управляються за допомогою лідерів з метою розв'язання певних завдань на основі конкретної ієрархії;
Ø мають певну структуру управління і взаємодії;
Ø використовують у своїй діяльності неписані правила (норми);
Ø застосовують певну систему винагород, заохочень і санкцій.
Показник
Відмінності груп
формальних
неформальних
Як створюється
за продуманим планом
спонтанно
Ким створюється
як правило, за рішенням керівників
в результаті виникнення зацікавленості, симпатії тощо
Структура групи
створюється свідомо
в результаті соціальної взаємодії
Мета членів групи
реалізації цілей групи, отримання доходу, досягнення престижу тощо
задоволення потреб у причетності, взаємодопомозі, взаємозахисті, тісному спілкуванні