Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






За метою проведення

  скеровані на вирішення існуючої проблеми
 
  стосуються питань прогнозування, планування чи аналізу поточної діяльності

 

стосуються дослідження ринку
   
За напрямом проведення   стосуються дослідження поведінки споживачів
   
стосуються дослідження лікарських засобів
     
  стосуються дослідження чинників зовнішнього середовища

 

  За суб’єктом проведення проводяться маркетинговою службою фармацевтичного підприємства
 
проводяться спеціалізованими маркетинговими (консалтинговими) організаціями

 

За предметом дослідження   дослідження реклами, ціни, каналів розподілу, іміджу фірми, конкурентів, постачальників, ринкової частки та можливостей, вивчення концепції нового ЛЗ чи ВМП

 

За періодичністю проведення одноразове, повторне, багаторазові

 

За тривалістю проведення   до одного тижня, від одного тижня до одного місяця; один-два місяці; два-шість місяців; понад шість місяців

 

За типом дослідження пошукове, описове або експериментальне (причинно-наслідкове) дослідження

 

За методами проведення за застосуванням методичних прийомів з різних галузей знань: загальнонаукові; аналітичні; соціологічні; психологічні та ін.
за характером проведення: якісні і кількісні
за способом проведення: проводяться тільки людиною без використання технічних засобів, тільки з використанням спеціальних пристроїв або такі, що проводить людина з використанням певних технічних засобів
за етапами проведення: методи збирання даних, методи аналізу отриманої інформації
за технологією проведення: розроблення інструментарію для збирання даних, організування вибірки, розроблення методики вимірювань, методи прогнозування

 


 

Вид інформації Характеристики інформації
  Переваги Недоліки
Вторинна ü низька ціна; ü доступність; ü оперативність одержання; ü можливість зіставити дані з різних джерел; ü наявність даних, які іноді не можна отримати самостійно. ü неповнота даних; ü негарантована надійність інформації з деяких джерел; ü можлива наявність застарілих даних; ü можлива суперечливість даних із різних джерел; ü методологія збирання і опрацювання даних часто невідома.
Первинна ü збирається для конкретних цілей даного дослідження; ü дані не застарілі; ü методологію збирання даних контролює фармацевтичне підприємство; ü доступ до результатів досліджень для конкурентів обмежений. ü збирання даних забирає багато часу; ü потребує значних витрат; ü не всю інформацію можна зібрати в такий спосіб; ü у разі недостатнього рівня кваліфікації дослідників; інформація може бути неточна.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  7. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  9. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  10. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 325

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація маркетингових досліджень | Методи проведення “польових” досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.