Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота №14.

Тема: Основи ціноутворення на лікарські засоби.

Типи ринків за ціновими факторами.

Визначення цінової політики фармацевтичної фірми.

Прогнозування попиту на лікарські засоби в залежності від рівня цін.

Нижня межа ціни     Отримання прибутку за такої ціни неможливо   Верхня межа ціни     Формування попиту за такої ціни неможливе  
 
Можлива ціна  
Собівартість лікарських засобів (витрати)   Ціни конкурентів   Попит на ліки  
   
   
               

 

S = V + F / N, де V – змінні витрати на одиницю продукції; F – постійні витрати за певний період часу; N – обсяг виробництва (збуту) продукції за цей період.

 

Еластичність попиту до ціни (цінова еластичність) – це співвідношення зміни величини попиту (у відсотках) до величини змін ціни (у відсотках).
(N1 – N2) / (Ц1 - Ц2) Епц = ------------------------------- · 100; (N1 + N2) / (Ц1+ Ц2) де Ц1 – фактична ціна збуту; Ц2 – прогнозована знижена ціна збуту; N1 – фактичний обсяг збуту; N2 – очікуваний обсяг збуту за умови зниження ціни.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І група ІІ група ІІІ група IV група V група | Фактори впливу на цінову еластичність попиту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.