Тема: Процес організації раціональної системи збуту фармацевтичних фірм. Система ФОПТИЗ. Логістика.
Стимулювання збуту фармацевтичних препаратів у процесі маркетингової діяльності. Елементи системи просування товарів. Методи оцінки оптимальності запасів ЛЗ.
Процес організації раціональної системи збутуздійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій(СМК), яка охоплює будь-яку діяльність фармацевтичного підприємства, спрямовану на інформування, переконання та нагадування споживачам про свої препарати, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах громадськості.
Головні цілі СМК: формування попиту і стимулювання збуту.
Підпорядковані цілі: інформування споживачів про фірму та її лікарські засоби; формування позитивного іміджу фармацевтичної фірми; мотивація споживачів; формування й актуалізація потреб споживачів; стимулювання акту купівлі; формування відданості товарній марці; нагадування про фірму та її лікарські засоби тощо.
складові системи маркетингових комунікацій фармацевтичного підприємства
будь-яка платна неособистісна форма розповсюдження інформації про фармацевтичну фірму та її лікарські засоби
Реклама
СМК
усне представлення лікарських засобів у ході бесіди з одним чи декількома можливими покупцями задля продажу