Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Процес організації раціональної системи збуту фармацевтичних фірм. Система ФОПТИЗ. Логістика.

Стимулювання збуту фармацевтичних препаратів у процесі маркетингової діяльності. Елементи системи просування товарів. Методи оцінки оптимальності запасів ЛЗ.

 

Процес організації раціональної системи збутуздійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій(СМК), яка охоплює будь-яку діяльність фармацевтичного підприємства, спрямовану на інформування, переконання та нагадування споживачам про свої препарати, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах громадськості. Головні цілі СМК: формування попиту і стимулювання збуту. Підпорядковані цілі: інформування споживачів про фірму та її лікарські засоби; формування позитивного іміджу фармацевтичної фірми; мотивація споживачів; формування й актуалізація потреб споживачів; стимулювання акту купівлі; формування відданості товарній марці; нагадування про фірму та її лікарські засоби тощо.

 

складові системи маркетингових комунікацій фармацевтичного підприємства

 

будь-яка платна неособистісна форма розпов­сюд­­­­­­ження інформації про фармацевтичну фірму та її лікарські засоби

                   
   
Реклама
 
   
 
     
 
 
 
 

 

 


СМК

 


 

 
 

 


усне представлення лікарських засобів у ході бесіди з одним чи декількома можливими покупцями задля продажу

 

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. CMM. Групи ключових процесів
  4. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  5. CMM: зрілість організацій і процесів
  6. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  7. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  8. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  9. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  10. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  11. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  12. II. Поняття соціального процесу.




Переглядів: 540

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Три інтервали товарообігу | Чинники, що визначають структуру сМК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.