Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 69 Дисперсія світла

( КОМП’ЮТЕРНИЙ ВАРІАНТ)

Мета роботи - дослідити явище дисперсії.

Прилади і обладнання: комп’ютер.

Хід роботи

1. Встановити b лінію в положення найменшого відхилення.

Використовуючи смугу прокрутки, можна повертати призму, при цьому кут відхилення променів призмою змінюється. Стежачи за фіолетовою лінією, добийтеся, щоб її відхилення було найменшим. Для цього білим кольором зображений невідхилений призмою промінь.

2. Зміряйте кут найменшого відхилення.

За допомогою лінійки зміряйте кут найменшого відхилення для цієї лінії в градусах.

3. Обчислите показник заломлення.

По теоретичній формулі обчислите значення показника заломлення для цієї лінії. Заломлюючий кут призми рівний 30 градусів.

4. Виконаєте описані вище досліди для інших довжин хвиль.

Виконаєте всі описані вище досліди для інших ліній з іншими значеннями довжин хвиль.

Червоний колір – 0,65 мкм. Оранжевий – 0,60 мкм.

Жовтий – 0,58 мкм. Зелений – 0,55 мкм.

Блакитний – 0,50 мкм. Синій – 0,45 мкм.

Фіолетовий – 0,40 мкм

5. Побудуйте графіки залежності показника заломлення від довжини хвилі. Побудуйте графік залежності показника заломлення від довжини хвилі. Масштаб по осях координат підберіть так, щоб заповнював весь лист.

6. Зробіть виводи з виконаної роботи. Відзначте, зокрема, збільшується або зменшується показник заломлення при збільшенні довжини хвилі, тобто є дисперсія нормальною або аномальною.

 

Методичні вказівки розробив доц. Серпецький Б.О.

Рецензент доц. Правда М. І.

LABORATORY WORK № 69 Dispersion of light

(COMPUTER VARIANT )

The aim:to study the phenomena of dispersion of light

Instrumentation and appliances: computer.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Light Decay / Red - Розкладання Світла / Червоний
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»




Переглядів: 543

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Order of performance

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.