Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 5. Основи збереження якості і маси товарів у процесі товароруху

Контроль якості та оцінка рівня якості товарів

Контроль якості – це встановлення відповідності якості конкретної партії товару вимогам нормативних документів.

Дослідження якості - це виявлення залежності якісних показників від різноманітних чинників: умов зберігання, технології виробництва, якості сировини, особливостей пакування.

Схема контролю якості конкретної партії товару

1.Вид партії товару відбирають вибірку –це регламентована стандартом кількість непошкоджених тарних одиниць продукції, відібраної від однієї партії.

2.Від вибірки відбираємо точечну пробу (виїмка) - це встановлені стандартом кількість продукції, що відбирається із відповідного місця партії без відділення екземплярів з дефектами.

3.Вихідний зразок –це сукупність вибірок або точених проб.

4.Середній зразок – це частина вихідного зразка, яку виділяють для лабораторних досліджень( залежно від об’єму партії середній зразок може збігатися з вихідним)

5.Проба – це частина середнього зразка виділена та підготовлена відповідним чином для проведення лабораторних досліджень

6.Наважка –це частина проби, виділена для визначення окремих показників якості.

Оцінка рівня якості. Рівень якості товару –це відносна характеристика його якості, що ґрунтується на порівнянні показників якості оцінюваного товару з відповідними показниками товару, що приймається за базовий зразок.

Методи оцінки рівня якості товару:

ü Диференційний відбувається шляхом порівняння окремих показників якості досліджуваного і базового зразків.

ü Комплексний шляхом порівняння комплексних показників

ü Змішаний проводиться як за окремими показниками, так і за комплексними

Визначальний показник оцінюють якість продукції одним значенням, наприклад, в балах.

Інтегральний показник рівня якості визначають відношенням сумарного корисного ефекту, який одержують при споживанні або експлуатації продукції, до сумарних витрат на її створення, споживання або експлуатації.

 

План лекції

1. Чинники середовища, що впливають на зміни споживчих властивостей товарів в процесі товароруху

2. Класифікація процесів, що протікають в продуктах під час товароруху. Їх вплив на споживчі властивості товарів

3. Класифікація продуктів за їх здатністю до тривалого зберігання. Оптимальні режими зберігання

4. Види втрат маси продуктів. Причини їх виникнення і заходи попередження

5. Тара і пакувальні матеріали. Вимоги до якості і безпеки

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  3. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  4. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  5. VII. За видами товарів і послуг
  6. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  7. Автомати для продажу штучних товарів
  8. Автоматизація виробничих процесів
  9. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  10. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  11. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  12. Аналіз структури та якості кредитного портфеля




Переглядів: 1422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи дослідження якості товарів | Класифікація процесів, що протікають в продуктах під час товароруху. Їх вплив на споживчі властивості товарів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.