Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кваліфікаційна робота бакалаврів з реклами та зв’язків із громадськістю

Варіант 1. Творча робота

 

Оскільки студент за час бакалаврату проходить цикл із 7 практик, то результатом цього має бути такий практичний мінімум-інформаційний продукт, який передбачає підбірку газетних чи журнальних матеріалів, теле- та радіосюжетів рекламного чи ПР-характеру, різних за видами.

У цьому випадку робота оформляється за першим варіантом творчої роботи для журналістів:

  1. Традиційний вступ
  2. Стислий опис роботи (до 10 сторінок) інформаційного продукту, в якому вказати, для якого засобу масової інформації та для якої аудиторії готувався. Подати історію ЗМІ, визначити приналежність до жанрів, тематику, проблематику. Вказати рекцію аудиторії і наслідки реакції на інформаційний продукт, якщо таке мало місце.
  3. Текстовий варіант продукту (основою такого продукту може бути):

- Газета чи журнал, де працюває автор, із матеріалами, що готувалися ним (чи із вказівкою на те, яку посаду він займає в редакційні колегії),

- Презентація рекламного відділу чи рекламної/ПР-агенції, де працює автор

- Рекламні матеріали: прес-релізи - 10, прес-кіти - 2-3, бекграундери – 2-3, іміджеві статті – 2-3 тощо.

- Дизайнерські розробки – рекламні буклети -2-3, листівки – 2-3, календарі -2-3,

- Теле- та радіорекламні ролики (чи їх сценарії).

- Розробки рекламного і ПР-характеру на сайтах та в електронних виданнях НУМЕРАЦІЯ

  1. Висновки
  2. Список використаних джерел (які згадуються в стислому описі, не менше 30)
  3. Електронний варіант-презентація Power Point із ілюстраціями інформаційного продукту .

Варіант №2. Наукова робота

Для тих студентів, котрі виявили інтерес до наукових пошуків і збираються у подальшому вступати до магістратури, аспірантури тощо, пропонується варіант традиційного дипломного проекта, але з певними особливостями:

  1. Традиційний вступ
  2. Теоретичний розділ (20 сторінок)
  3. Практичний розділ (основою такого розділу має бути: компаративний аналіз власних матеріалів і подібних матеріалів майстрів реклами і ПР вгазеті, журналі, нателебаченні, радіостанції, сайтах чи електронних виданнях (20 сторінок).
  4. Висновки
  5. Список використаних джерел (не менше 30-40)
  6. Додатки (власні матеріали, мінімум 10).
  7. Стаття в науковому журналі + тези хоча б 1-2 конференцій

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Традиційний вступ | Варіант № 3. Науково-практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.