Третій варіант передбачає наявність малої кількості матеріалів на практиках, чи їх обмеженість, тому він дорівнює в чомусь другому варіанту (але може бути оцінений не вище, ніж 4-ма балами)
Традиційний вступ
Теоретичний розділ (20 сторінок)
Практичний розділ (основою такого розділу має бути: компаративний аналіз власних матеріалів і подібних матеріалів майстрів реклами чи ПР вгазеті, журналі, нателебаченні, радіостанції, сайтах чи електронних виданнях (20 сторінок).
Висновки
Список використаних джерел (не менше 30-40)
Додатки (власні матеріали, скільки є)
Вступ
Вступ пишеться так само, як і у курсовій роботі. У ньому подається загальна характеристика дослідження в послідовності, поданій у Розділі 3.
NB! Обов’язковим додатковим елементомвступу для кваліфікаційної роботи бакалавра є пункт
Журналістські публікації (абоТворчий доробокдля студентів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»).
У ньому вказується кількість власних журналістських, рекламних, ПР-матеріалів і засоби масової інформації, в яких вони прозвучали чи були надруковані. Усі ці матеріали мусять бути подані у додатках до роботи.
Наприклад:
Журналістські публікації.У роботі використано 15 власних журналістських матеріалів на молодіжну тематику, надрукованих у газетах «МИГ», «Запорізька правда», «Индустриальное Запорожье» за період з 2010 по 2013 роки, які вміщені у додатках.
Або
Творчий доробок.У роботі використано 10 дизайнерських розробок для журналу «QP» за період з 2009 по 2012 роки. Вони вміщені у додатках.