Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 1. Економічна теорія: предмет, метод, задачі та функції

ЗМІСТ

    Стор.
Вступ.... ........................................................................................................
Тема 1 Економічна теорія: предмет, метод, задачі та функції.............
Тема 2 Форми організації суспільного виробництва............................
Тема 3 Капітал і наймана праця..............................................................
Тема 4 Ринок, його структура і функції.................................................
Тема 5 Теорія поведінки споживача.......................................................
Тема 6 Теорія виробництва.....................................................................
Тема 7 Ринки факторів виробництва......................................................
Тема 8 Національна економіка: структура, результати та їх вимірювання. Державне регулювання економіки....................  
Тема 9 Циклічні коливання економіки. Макроекономічна рівновага. Економічне зростання.................................................................  
Тема 10 Споживання, заощадження та інвестиції..................................
Тема 11 Безробіття та інфляція в системі макроекономічної рівноваги.......................................................................................  
Тема 12 Фінансово-грошова система.......................................................
Тема 13 Доходи та споживання населення. Соціальна політика держави.........................................................................................  
Тема 14 Сучасне світове господарство....................................................
Методичні вказівки студентам заочної форми навчання з виконання контрольної роботи.......................................................................................  

 

 

 

 
 

 


Вступ

Становлення ринкових відносин у народному господарстві України потребує підготовки спеціалістів, що володіють системою сучасних економічних знань, розуміють закономірності функціонування ринку та його інфраструктури, мають здібності до прийняття ефективних рішень в умовах обмеженості ресурсів і часу.

Економічна теорія – це інструмент осмислення економічної дійсності, наукове керівництво до її пізнання. Знання курсу дає студенту, керівнику підприємства, робітнику, споживачу уяву про те, якими будуть найкращі рішення щодо виробництва, розподілу, обміну, споживанню, діяльності підприємств, вибору сфери вкладання грошей, купівлі і продажу товарів, сутності національної і світової економіки.

Нагромаджений досвід викладання економічної теорії у студентській аудиторії свідчить, що при вивченні дисципліни більше уваги треба приділяти практичним питанням. Тому методичний посібник містить усі питання, що передбачені програмою курсу “Основи економічної теорії”, а також завдання, складені на основі матеріалів вітчизняної і зарубіжної статистики, а також конкретних ситуацій, що виникають при становленні ринкової економіки в Україні.

Добір матеріалу і спосіб його викладу забезпечують засвоєння того реального мінімуму знань, який визначає основи економічної культури і в той же час забезпечує цілісне, а не фрагментарне сприйняття економіки. Структура учбово-методичного посібника дозволяє використовувати його матеріал також для самоперевірки знань.

Даний навчально-методичний посібник розраховано на студентів неекономічних спеціальностей, що вивчають курс “Основи економічної економії”.

 

 

ТЕМА 1. Економічна теорія: предмет, метод, задачі та функції

 

Історія виникнення та розвитку економічної науки. Основні її школи та напрямки.

Предмет економічної теорії. Процес суспільного виробництва, його фактори та ефективність. Проблема альтернативного вибору. Крива виробничих можливостей.

Виробництво, розподіл, обмін та споживання. Економічні відносини.

Економічна система суспільства і власність. Новітні тенденції в розвитку відносин власності.

Економічні закони та економічні категорії.

Методи економічної теорії. Задачі, функції економічної теорії.

 


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IV. Алгоритм вирішення задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  10. Автоматизоване робоче місце (АРМ) бухгалтера: призначення, функції та його рівні
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРІЄНТОВНИЙ перелік питань для ЕКЗАМЕНУ | Контрольні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.