Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад перетворення в рядкові і прописні букви

case RadioGroup1.ItemIndex of

0 : RichEdit1.Text:=AnsiLowerCase(RichEdit1.Text);

1 : RichEdit1.Text:=AnsiUpperCase(RichEdit1.Text);

end;

 

Завдання

Ознайомитися з такими компонентами розробки інтерфейсу користувача, як SpeedButton, RichEdit і PageControl. Навчитися працювати з текстом в ListBox. Використати їх для розробки інтерфейсу вводу вихідних даних АСКАСС

Можливий вигляд форми:

Рисунок 2.1 – Форма інтерфейсу системи

Порядок виконання роботи:

1. Розглянути та проаналізувати теоретичний матеріал;

2. Розробити модель інтерфейсу;

3. Завантажити середовище розробки програми;

4. Виконати завдання.

Завдання до домашньої підготовки

1. Ознайомитися з властивостями компонентів Radio Group і Check List Box.

2. Потренуватися їх використовувати в написанні програм.

Контрольні питання

  1. Для чого призначена панель перемикачів Radio Group?
  2. Розкажіть про властивості панелі перемикачів Radio Group.
  3. Що з себе представляє список вимикачів Check List Box?
  4. Розкажіть про властивості списку вимикачів Check List Box?

Зміст звіту

  1. Титульній лист з вказівкою свого варіанту.
  2. Мета роботи, постановка задачі.
  3. Код програми.
  4. Скріншот робочої форми.
  5. Висновки.

 

Лабораторна робота №3

Тема: Розробка функції перетворювання вихідних даних в концептуальну модель матричного виду ресурсних рівнів системи (4 години)

Мета роботи

Ознайомитися з основними функціями перетворювання у Delphi. Створити програмну реалізацію функції перетворювання вихідних даних в концептуальну модель матричного виду ресурсних рівнів системи

Теоретичні відомості


Читайте також:

  1. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Адаптивні хвилькові перетворення : Хвилькові пакети.
  4. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  5. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В Додатку до диплома (приклад)
  8. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  9. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  10. Вибухове перетворення речовини
  11. Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК
  12. Визначення і приклади




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Компонент TReplaceDialog | ДІАГРАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.