Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад перетворення в рядкові і прописні букви

case RadioGroup1.ItemIndex of

0 : RichEdit1.Text:=AnsiLowerCase(RichEdit1.Text);

1 : RichEdit1.Text:=AnsiUpperCase(RichEdit1.Text);

end;

 

Завдання

Ознайомитися з такими компонентами розробки інтерфейсу користувача, як SpeedButton, RichEdit і PageControl. Навчитися працювати з текстом в ListBox. Використати їх для розробки інтерфейсу вводу вихідних даних АСКАСС

Можливий вигляд форми:

Рисунок 2.1 – Форма інтерфейсу системи

Порядок виконання роботи:

1. Розглянути та проаналізувати теоретичний матеріал;

2. Розробити модель інтерфейсу;

3. Завантажити середовище розробки програми;

4. Виконати завдання.

Завдання до домашньої підготовки

1. Ознайомитися з властивостями компонентів Radio Group і Check List Box.

2. Потренуватися їх використовувати в написанні програм.

Контрольні питання

  1. Для чого призначена панель перемикачів Radio Group?
  2. Розкажіть про властивості панелі перемикачів Radio Group.
  3. Що з себе представляє список вимикачів Check List Box?
  4. Розкажіть про властивості списку вимикачів Check List Box?

Зміст звіту

  1. Титульній лист з вказівкою свого варіанту.
  2. Мета роботи, постановка задачі.
  3. Код програми.
  4. Скріншот робочої форми.
  5. Висновки.

 

Лабораторна робота №3

Тема: Розробка функції перетворювання вихідних даних в концептуальну модель матричного виду ресурсних рівнів системи (4 години)

Мета роботи

Ознайомитися з основними функціями перетворювання у Delphi. Створити програмну реалізацію функції перетворювання вихідних даних в концептуальну модель матричного виду ресурсних рівнів системи

Теоретичні відомості


Читайте також:

  1. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  2. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  3. Адаптивні хвилькові перетворення : Хвилькові пакети.
  4. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  5. Аналіз структури та динаміки необоротних активів за даними Ф№1 «Баланс» (на прикладі ВАТ «Горизонт»)
  6. Базові та прикладні класифікації
  7. В Додатку до диплома (приклад)
  8. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  9. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  10. Вибухове перетворення речовини
  11. Вивчення прикладу СК: моніторинг дотримання положень КПК ООН з боку СК
  12. Визначення і приклади




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Компонент TReplaceDialog | ДІАГРАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.