Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗБІР МАТЕРІАЛУ ТА ЙОГО ОБРОБКА

 

Важливим етапом виконання курсової роботи є збір та систематизація фактичного матеріалу. Студенти збирають та систематизують інформацію по курсовій роботі, в першу чергу під час виробничої практики.

Перед проходженням практики студентів консультують наукові керівники з конкретного напрямку досліджень, методиці збору та обробки інформації та її джерел.

Перший розділ виконуються на основі вивчення діючих нормативно-методичних документів, узагальнення літературних джерел та аналізу, фактичних даних та матеріалів власного дослідження. Другий та третій розділи виконуються на основі вивчення літературних джерел та даних бухгалтерських та фінансових звітів досліджуваного сільськогосподарського підприємства. Зміст роботи повинен включати елементи самостійного узагальнення по суті викладеного питання.

Під час збору фактичного матеріалу необхідно виконувати основні вимоги, пред'явлені до інформації: повноту, порівнянність та вірогідність.

Повнота полягає в тому, що студент повинен повністю охопити явище або елементи досліджуваного процесу, розглянути всі сторони проблеми; зібрати дані за максимально можливий безперервний період.

Збір інформації для курсової роботи – форма вибіркового спостереження. За такого спостереження необхідно виконувати вимоги типовості фактів. Типові факти виступають особливою формою повноти даних.

Порівнянність полягає в тому, щоб зібрані в процесі вибіркового обстеження факти були взаємопов'язані, мали спільну основу. Порівнянність фактів дає змогу підсумувати їх та зробити на цій основі загальні висновки, внести пропозиції. Цю вимогу слід враховувати при виборі об'єкта дослідження та можливостей збору матеріалу та інформації.

Вірогідність пов'язана з необхідністю отримання в результаті дослідження обґрунтованих та правильних висновків. Вірогідною вважається інформація, яка відображає дійсні, правдиві параметри явищ. Різниця між величиною, отриманою в результаті вимірювання, та дійсними величинами явищ називається помилковою. Вимірювання можуть бути неточними через помилки реєстрації, обчислення та не суцільні спостереження. Для усунення цих помилок необхідно після виписки показників порівняти їх з першоджерелами. Аналогічний контроль необхідний також при складанні таблиць для курсової роботи на основі власної інформації.

Можуть бути допущені також помилки неточного обчислювання в арифметичних розрахунках при обробці зібраної інформації, які можна виявити за допомогою повторного розрахунку та логічного контролю. Повторний розрахунок необхідно провести на підставі всіх розрахунків, а логічний контроль можливий лише між взаємопов'язаними показниками. Не слід вибирати для дослідження об'єкти, які знаходяться в найкращих або найгірших умовах.

Найбільш типовим недоліком курсової роботи є описовий виклад третього розділу. В основі цього лежать такі причини:

- механічне перенесення до курсової роботи основних положень діючих нормативно-інструктивних документів;

- запозичення негативних прикладів в організації діяльності підприємств, господарств тільки з літературних джерел без їх розкриття в результаті самостійного вивчення та аналізу діяльності;

- неглибокий аналіз цифрових матеріалів, відсутність практичних навичок застосування економіко-статистичних методів, електронно-обчислювальної техніки та недостатній зв'язок аналітичних даних з розроблюваними пропозиціями по вдосконаленню роботи.

Уникнути зазначених недоліків можна шляхом ілюстрації викладених положень інструктивно-нормативних документів реальними прикладами діяльності підприємств, аналізу загального стану та розвитку окремих видів підприємництва, вивчення загальних показників діяльності підприємств за ряд років, визначення їх динаміки, тенденцій та перспектив розвитку.

Під час розробки пропозицій щодо удосконалення процесу чи роботи необхідне детальне вивчення планової та звітної документації, річних звітів і пояснювальних записок, бесід із співробітниками, обговорення з ними проблем курсової роботи, вивчення літературних джерел, особливо статей в економічній періодиці, матеріалів нарад та конференцій.

 


Читайте також:

  1. II. Вивчення нового матеріалу
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу.
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 633

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА І ЗМІСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ | ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.