Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст роботи

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

УКРАЇНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ

 

кафедра технологій та дизайну

(назва)

 

МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО І ТЕХНОЛОГІЯ

ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ

(Назва дисципліни)

ЖУРНАЛ

Для виконання лабораторних робіт

для студентів 4 курсу, 8 семестру, денної форми навчання

( вказати курс) (денної, заочної)

Спеціальність

Професійна освіта. Дизайн

(Найменування спеціальності)

Напрям підготовки

Професійна освіта. Дизайн

(Назва профілю)

Спеціалізація

Моделювання, конструювання і дизайн швейних виробів

Студент_____________________

(П.І.Б.)

 

Група ______________________

 

Перевірив ___________________

Харків


 

Матеріалознавство і технологія виготовлення виробів: Журнал для виконання лабораторних робіт для студ. _4_ курсу, 8 семестру, денної форми навчання спец. 6.010104 Професійна освіта. Дизайн / Укр. інж.-пед. акад.; упоряд. Т.І.Попова., Т.П. Гелла – Х.:УІПА,2015.– 51с.

 

 

 

 

 

Ó Т.І.Попова.

Ó Т.П. Гелла

Ó УІПА, 2015


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ВИГОТОВЛЕННЯ СПІДНИЦЬ

Мета роботи: Вивчення і вибір методів обробки і збірки спідниць.

Зміст роботи

1. Вивчити варіанти конструктивно-технологічного рішення деталей і вузлів спідниці і особливості її збірки.

2. Вивчити і вибрати найбільш раціональні методи технологічної обробки деталей і вузлів заданої моделі спідниці.

3. Побудувати схему послідовної обробки і збірки деталей моделі спідниці.

4. Скласти технологічну послідовність обробки заданої моделі спідниці.

5. Розробити граф технологічного процесу виготовлення заданої моделі

спідниці.

6. Сформулювати напрями вдосконалення методів обробки моделі спідниці.

 

Вибір методу технологічної обробки спідниці та замальовка схематичного розрізу таких вузлів, як: обробка верхнього та нижнього зрізів спідниці, кишень на передній та задній полотнищах спідниці, обробка застібки.

 

На основі вивчення конструктивно-технологічних рішень виготовлення спідниці слід вибрати та замалювати схематичний розріз (графічне або умовне зображення) обробки верхнього та нижнього зрізів спідниці, кишень на передній та задній полотнищах спідниці, обробки застібки з вказівкою деталей крою і технічних умов виконання неподільних операцій.

Необхідно обирати найбільш ефективні методи обробки вузлів спідниці, які враховують застосування найбільш довершеного устаткування (машин і напівавтоматів для виконання операцій), пристосувань малої механізації, клейових матеріалів, а також можливості уніфікації деталей.



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Короткий зміст
  7. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  8. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  9. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Обробка кишені на передньому полотнищі спідниці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.