Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст магістерської роботи

У разі виконання магістерської роботи, у вступі мають бути чітко висвітлені:

- актуальність теми;

- зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами

- мета і задачі дослідження;

- об’єкт дослідження;

- предмет дослідження;

- наукова новизна отриманих результатів.

При висвітленні актуальності теми мають бути розглянуті сучасні наукові та практичні досягнення за тематикою що досліджується. Автором обов’язково здійснюється огляд літератури, в якому студент окреслює основні етапи розвитку науково-технічних досліджень та розвитку технологій за проблемою роботи, що виконується. Тут наводяться огляд літературних, інформаційних і фондових джерел за темою робіт та вибір напрямку і способів досліджень. Огляд джерел за темою робіт проводиться з метою скласти чітке уявлення про методологічну, методичну і інформаційну вивченість питання, що і полегшить власне вибір напрямку і способів досліджень.

Основна частина магістерської роботи складається із основних розділів, які відображають сутність проведеної науково-дослідної роботи.

В першому розділі розкривається сучасний стан проблеми, проводиться аналіз вітчизняного та закордонного досвіду вирішення проблеми та узагальнюються існуючі концепції, визначаються дискусійні аспекти та невирішені питання, обґрунтовують вибір напрямку досліджень, наводять методи вирішення завдань та їх порівняльні оцінки, розробляють загальну методику проведення дослідження та прийняття рішень.

В другому розділі відображається науковий теоретико-методологічний підхід до розв’язання встановлених задач. Автор повинен привести проведені аналітичні дослідження, характеристику та описи використаних методів та методик, обґрунтувати і висвітлити основні отримані наукові результати.

Третій розділ має носити прикладний або пропозиційно - впроваджувальний характер. Студент повинен розкрити зміст запропонованих заходів, спрямованих на удосконалення об’єкту та предмету дослідження, провести аналіз та обґрунтування результатів дослідження, навести рекомендації та пропозиції щодо їх впровадження. Рекомендації та пропозиції повинні мати глибоке наукове обґрунтування та виходити з результатів проведених досліджень. Має чітко простежуватись зв’язок з попередніми розділами роботи.

Висновки наводяться окремо по розділах і загальні висновки. У висновках подають стислий підсумково-узагальнений виклад основних положень, ідей та результатів проведених робіт за їх розділами. Доцільно це робити послідовно, саме в порядку визначених змістом розділів та підрозділів. Висновки формулюються як набір декількох тез (як правило, не більше 3-5), абзацами як пункти висновків.

Таке подання тексту висновків дасть змогу послідовно висвітлити в них стан питання, методи (методики) вирішення поставлених в роботах задач, основні результати робіт, їх якісний та кількісний аналіз і достовірність, а також, для певних робіт, — порівняння результатів з відомими рішеннями, теоретичну і практичну значущість проведених робіт, перспективи їх продовження і т. ін.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Короткий зміст
  7. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  8. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  9. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основна частина дипломної роботи спеціаліста | Законодавче та нормативно-методичне забезпечення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.