Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота № 3

Тема:Підготовка до практичної роботи № 1«Культура професійного мовлення».

 

Мета: узагальнити і систематизувати знання з теми „Усне професійне мовлення” та „Лексичні норми у професійному мовленні”, виробити практичні уміння і навики використовувати набуті знання на практиці, ознайомити з типовими вправами та завданнями; розвивати зв’язне мовлення студентів, культуру усного і професійного спілкування, виховувати комунікативно обізнаного фахівця.

Кількість годин:2.

Оцінювання навчальних досягнень студентів з практичної роботи № 1 з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» здійснюється за 10 – бальною шкалою відповідно до розподілу рейтингових балів навчальної діяльності за кредитно – модульною системою оцінювання навчальних досягнень студентів.

 

v За виконання практичних вправ, активність на занятті студент отримує 6 балів, а за виконання самостійно вправ на вибір – 4 бали ( складання речення з терміном паронімом чи омонімом), що в сумі становить 10 балів.

Зразки типових вправ і завдань практичної роботи №1

Завдання №1.

Складіть діалог на 20 реплік на тему інтерв’ю-співбесіда з провідним фахівцем енергетичної компанії при влаштуванні на роботу, використовуючи 5 фахових терміна з словника СР№2 та 5 етикетних формул з СР№1.

 

Вправа 2. Складіть речення з поданими словами, поясніть особливості їх вживання у професійному мовленні.

Реклама — рекламація, зайняти — посісти, положення — становище, пригода — нагода, дилема — проблема.

 

Вправа 3. Визначте стиль поданого уривку. Які мовні зворо­ти та вирази


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні види словників | Характеризують його? Випишіть терміни.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.