Тема 2. Система маркетингових досліджень і маркетингової . інформації на підприємствах туристичної індустрії.
План.
1.Система маркетингових досліджень на туристичному підприємстві.
2. Основні фактори мікро- і макросередовища функціонування туристичного підприємства
3. Система маркетингової інформації на туристичному підприємстві.
4. Оцінка ринкових можливостей туристичного підприємства.
Ключові слова: маркетингове середовище, принципи дослідження, етапи дослідження, маркетингова інформаційна система, макросередовище, мікро-середовище, первинна інформація, вторинна інформація, система даних, методи дослідження.
Читайте також: - Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
- BANKING SYSTEM. Банковская система
- D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
- II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
- III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
- III. центральная нервная система
- ISO9000. Як працює система управління якістю
- IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
- IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
- The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
- V. Етичні правила психологічних досліджень
- V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|