Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Теоретичні та довідково-інформаційні матеріали

 

Необхідність для школярів мати кишенькові гроші викликається трьома причинами.

Задоволення повсякденних потреб: уже в 9-10 років батьки дають дітям гроші на дрібні витрати - сніданки, навчальні приналежності, квитки в кіно, театр, на ковзанку, на проїзд у транспорті тощо.

Інша причина: поки в суспільстві існують грошові відносини, дітей треба вчити розумно витрачати гроші.

Третя причина: видача кишенькових грошей означає довіру до дітей, викликає в них гордість за цю довіру, народжує почуття відповідальності, розвиває ощадливість, уміння планувати витрати. У такий спосіб кишенькові гроші сприяють правильному розвитку особистості підростаючої людини.

У видачі кишенькових грошей дітям нерідко спостерігаються дві крайності.

Одні батьки видають дитині гроші на один день, строго визначаючи їхнє призначення. Дріб'язкову регламентацію з боку батьків, дитина сприймає як недовіру, сковує її ініціативу, а іноді ставить у досить скрутний стан.

Інша крайність - батьки щедро виділяють на місяць суму, що перевищує потреби дитини. Нерідко спостерігаються й разова "щедрість". От група молодших школярів на екскурсії. На всі витрати (про це вони були попереджені) їм було потрібно по 20 грн.. Однак у більшості дітей виявилося по 35 грн., а те й по 50. І вони прагнули їх витратити, викликаючи заздрість тих, у кого було тільки 20 грн. Такі ситуації породжують у дітей марнотратність, недбале ставлення до грошей. Але ж, виховуючи дбайливе ставлення до грошей, ми маємо на увазі насамперед повагу до нелегкої людської праці.

На який строк - на день, на тиждень, на місяць - видавати дітям кишенькові гроші, повинні вирішувати самі батьки, виходячи зі своїх можливостей. Однак досвід показує доцільність видачі таких грошей на два тижні або на місяць. Нехай школяр сам планує витрати, вирішує, що купити в першу чергу, від яких покупок утриматися. Звичайно, йому необхідні тактовні, непомітні, без дріб'язкової опіки, ради батьків. А. С. Макаренко відзначав: «... у тому випадку, якщо ви дасте дітям гроші й дозволите витрачати як завгодно, скільки завгодно, то не виховаєте. А от треба так давати дітям гроші, щоб вони могли витрачати, куди хочу - юридично, а насправді, щоб на кожному кроці гальмували свої бажання. Тільки за таких умов кишенькові гроші принесуть свою користь».

Психологи радять дотримуватися у питаннях кишенькових грошей такої стратегії і послідовності дій.


Читайте також:

  1. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. L. Ефективність праці: теоретичні аспекти
  3. VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу
  4. VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу
  5. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  6. Апаратура, обладнання та матеріали
  7. Апаратура, обладнання та матеріали
  8. Біокомпозити та композиційні матеріали на основі відходів переробки деревини
  9. Бюджет прямих витрат на матеріали
  10. Бюлетені та інші інформаційні матеріали, електронні видання
  11. В'яжучі матеріали
  12. В'яжучі матеріали та будівельні розчини




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Навчальна мета | Виробіть чітку стратегію.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.