Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОРІЄНТОВНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ

ВАРІАНТ 1

Завдання 1.

1. Провідміняйте своє прізвище, ім'я та ім’я по батькові (враховуючи паралельні закінчення прізвища, імені та кличний відмінок).

2. Наведені прізвища та імена запишіть українською мовою. Від чоловічих імен утворіть чоловічі й жіночі форми імен по батькові.

3. Слова, виділені курсивом, поставте у кличній формі (відмінку). Поясніть особливості вибору закінчень.

4. Із прізвищем (підкреслено) складіть речення з формами жіночого та чоловічого родів у родовому й орудному відмінках.

Калинкин, Луговской, Войнович, Васильев, Фёдоров, Белкин, Хомичёв, Матвеев, Антон, Валерий, Надежда, Анна.

Оксана Павлівна, Євген Миколайович, президент фірми, викладач, будівельник, студент, Надія, Георгій, Сава, Галина.

Біленко.

Завдання 2.

Утворіть кількісні та порядкові числівники, попередньо узгодивши їх з іменниками. Провідміняйте на вибір три словосполучення в кількісному та порядковому варіантах:

345 (депутат), 81 (товариство), 4 (студент), 568 (гривня), 50 (відсоток)

Завдання 3.

Доберіть і запишіть 10 термінів іншомовного походження за Вашим фаховим напрямом. Поясніть їх походження, значення та правопис.

Зразок: дистриб'ютор (лат) - різновид агента, що здійснює збут товарів (переважно іноземного виробництва) у межах свого регіону. Сфера використання: економічна. Правопис: голосний "и" пишемо після приголосних "д" та "р" перед приголосним (правило "дев'ятки"); апостроф пишемо після губних перед я, ю ,є, і.

Завдання 4.

Складіть характеристику на студента Вашої групи відповідно до вимог, які ставляться до такого документа.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Завдання
  8. II. Завдання на проект.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 305

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Атестаційна характеристика | Завдання 5.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.