Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Консультування й інформація

 

Забезпечення клієнта інформацією є одним з основних питань консультанта при будь-якому завданні. Іноді це його єдина або головна задача.

Справді, у багатьох випадках консультантові досить знайти і представити інформацію, що дозволяє клієнтові змінити напрямок робіт, прийняти рішення про капіталовкладення або визначити, що ще він хоче довідатися про організації, що досягають кращих результатів. Інформація сама по собі може мати велику владу і сильно впливати на людей, що цікавляться нею і здатні на її підставі робити висновки.

Консалтингові служби зберігають надзвичайно коштовну інформацію, і багато хто з них стали справжніми експертами по її збору та обробці. Деякі фірми почали розглядати себе як спеціалізовані банки даних, шукають нові шляхи роботи із інформацією і використовують її для надання клієнтам нових форм послуг. Ця сфера у даний час швидко розвивається. Вона включає різні типи постійних або разових інформаційних послуг, за допомогою яких клієнти можуть знайомитися з практичними і теоретичними розробками, що мають велике значення для їх ділової активності. Це цінна пряма послуга клієнтам і джерело нових контактів. За допомогою такої інформації клієнт може отримати нові ідеї і попросити консультанта вивчити їх, та допомогти втілити в реальність.

 


Читайте також:

  1. АЛГОРИТМ ПРОЦЕСУ КОНСУЛЬТУВАННЯ
  2. Апостеріорна інформація
  3. Апріорна інформація
  4. Асиметрична інформація
  5. Безумовною є інформація про події, що реально відбуваються у матеріальному світі.
  6. В результаті виконання операцій форматування уся інформація, яка була на диску безповоротно знищується.
  7. ВИДИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ
  8. ВИДИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ
  9. Визначення консультування
  10. Визначення: що таке консультування ?
  11. Вимірювання інформації в теорії інформації (інформація, як знята невизначеність). Кількість інформації по Хартлі
  12. Вихідна інформація




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Консультування і наукова праця | Збалансований портфель методів втручання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.