Забезпечення клієнта інформацією є одним з основних питань консультанта при будь-якому завданні. Іноді це його єдина або головна задача.
Справді, у багатьох випадках консультантові досить знайти і представити інформацію, що дозволяє клієнтові змінити напрямок робіт, прийняти рішення про капіталовкладення або визначити, що ще він хоче довідатися про організації, що досягають кращих результатів. Інформація сама по собі може мати велику владу і сильно впливати на людей, що цікавляться нею і здатні на її підставі робити висновки.
Консалтингові служби зберігають надзвичайно коштовну інформацію, і багато хто з них стали справжніми експертами по її збору та обробці. Деякі фірми почали розглядати себе як спеціалізовані банки даних, шукають нові шляхи роботи із інформацією і використовують її для надання клієнтам нових форм послуг. Ця сфера у даний час швидко розвивається. Вона включає різні типи постійних або разових інформаційних послуг, за допомогою яких клієнти можуть знайомитися з практичними і теоретичними розробками, що мають велике значення для їх ділової активності. Це цінна пряма послуга клієнтам і джерело нових контактів. За допомогою такої інформації клієнт може отримати нові ідеї і попросити консультанта вивчити їх, та допомогти втілити в реальність.