Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛЕКЦІЯ 6

Ключові поняття:

- Повторне формулювання проблеми

- Концептуальна основа.

- Причини проблеми

- Здатність клієнта вирішити проблему

- Можливі напрямки подальших дій

- Основні етапи діагностування

- Джерела і шляхи одержання фактичних даних

- Оцінки

- Синтез

- Що означає зворотний зв'язок

 

ТЕМА №9 ДІАГНОЗ

 

Діагноз, друга фаза процесу консультування, він є першою операційною фазою. Його ціль — вивчити проблему, що стоїть перед клієнтом, детально і глибоко, виявити фактори і сили, що впливають на дану проблему, і підготувати всю необхідну інформацію для ухвалення пропозиції щодо організації роботи для вирішення проблеми.

Інша мета — ретельно вивчити важливі аспекти взаємозв'язку між розглянутою проблемою та загальними цілями і результатами діяльності організації клієнта, а також визначити, наскільки клієнт здатний здійснювати зміни й ефективно вирішувати проблеми.

Повторне формулювання проблеми

План завдання, підготовлений після попереднього діагнозу проблеми, дає загальні напрямки і основний графік дій у фазі діагностики. Однак до початку детальних досліджень можуть знадобитись перегляд і корегування. Між закінченням фази ознайомлення і початком діагностичної фази іноді проходить кілька місяців. Потрібно упевнитись, що початковий діагноз проблеми залишається правильним і може бути основою для діагностичної роботи. Корисно заново сформулювати проблему і переконатись, що клієнт не передумав.

 

 

Концептуальна основа

Починаючи діагностичну роботу потрібно мати ясну концептуальну основу. Широкі і дорогі дослідження без такої основи — ризиковане заняття. У будь-якій організації консультант зіштовхується з масою проблем різного характеру: технічними і людськими, явними і схованими, великими і дрібними, реальними і потенційними. Можливі помилки при діагностиці, варто передбачати і робити все, щоб уникати їх.


Читайте також:

  1. Блок 3.2. Лекція 9. Небезпеки техногенного характеру
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вступна лекція
  8. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  9. Заняття . Лекція № .
  10. Заняття 10. Лекція № 8
  11. Заняття 12. Лекція №9.
  12. Заняття 13. Лекція №10.




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лист-договір | Що варто встановити.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.