Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 19. Дисметаболічні нефропатії у дітей

Визначення, етіологія, патогенез, класифікація, клініка, діагностика, лікування, профілактика та прогноз дисметаболічних нефропатій у дітей.

 

2. Актуальність теми.

Дисметаболічні нефропатії займають одне з провідних місць у структурі уро- та нефрологічних захворювань у дітей. За останнє десятиріччя захворюваність дітей на дисметаболічні нефропатії зросла майже удвічі. За даними В.Г. Майданника, в Україні приблизно у кожної третьої дитини дошкільного віку виявляється оксалатно-фосфатно-кальцієва кристалурія. Тривала кристалурія призводить до відкладення кристалів у нирковій тканині та розвитку інтерстиціального процесу, утворення конкрементів, сприяє розвитку мікробнозапальних захворювань нирок і сечовивідних шляхів, порушенням уродинаміки. Своєчасна діагностика дисметаболічної нефропатії та її адекватна терапія дають можливість стабілізувати обмін речовин у дитини, призупинити розвиток ускладнень та запобігти їм.

 

3. Кінцеві цілі.

· Вибирати з анамнезу, скарг дані, що відображають наявність у дитини дисметаболічної нефропатії.

· Складати індивідуальну схему діагностичного пошуку.

· Аналізувати й зіставляти анамнестичні й дані об'єктивних методів обстеження, видокремлюючи підтверджувальні й суперечливі діагнозу синдроми.

· Запропонувати оптимальний обсяг і послідовність допоміжних методів обстежень.

· Складати індивідуальний план лікування.

· Здійснювати прогноз життя при дисметаболічних нефропатіях у дітей.

· Запропонувати схему диспансерного спостереження для хворого з дисметаболічною нефропатією.

 

Мета заняття

Навчити студентів на підставі отриманих знань щодо етіологічних та патогенетичних факторів аналізувати типову клінічну картину дисметаболічних нефропатій у дітей, складати план обстеження, аналізувати дані лабораторних та інструментальних обстежень та володіти основними принципами лікування, реабілітації і профілактики дисметаболічних нефропатій.

Форми контролю знань та вмінь.


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань дітей та їхнього життєвого досвіду.
  2. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  3. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  4. Анатомо - фізіологічні особливості пішкірно - жирової клітковини у дітей.
  5. Анатомо-фізіологічні особливості органів травлення у дітей.
  6. Анкета вивчення гігієнічних навичок дітей і підлітків
  7. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.
  8. Взаємні права та обов’язки батьків і дітей.
  9. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  10. Взаємозв'язок теорії фізичного виховання дітей з іншими науками
  11. Видатні діячі культури про роль книги у вихованні дітей.
  12. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.




Переглядів: 577

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичні навички. | Вхідний тестовий контроль.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.