МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Визначення маркетингуСУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ П л а н Визначення маркетингу. Основні поняття та види маркетингу. Принципи та функції маркетингу. Концепції маркетингу. Етапи розвитку сучасного маркетингу.
Визначення маркетингу
Термін "маркетинг"походить від англійського "market" (ринок) і означає діяльність у сфері ринку. Як економічна система маркетинг являє собою широке і різноманітне поняття: 1.1.1. Маркетинг − це будь-яка діяльність у сфері ринку, спрямована на просування товарів, робіт і послуг від того, хто їх робить, до того, хто їх потребує, за допомогою обміну. У такому вигляді маркетинг існує більше 7 тис. років з часу третього суспільного поділу праці: відділення купця - комерційного посередника від виробників товарів − ремісників, підкріплене появою грошей як загального еквіваленту вартості. 1.1.2. Маркетинг − це нова підприємницька філософія, тобто система поглядів на сучасне суспільство і суспільне виробництво, в основу якої покладено соціально-етичні та моральні норми ділового спілкування, міжнародні кодекси і правила сумлінної комерційної діяльності, інтереси споживачів і суспільства в цілому. Вважається, що новий підхід до розуміння цього поняття з'явився на початку ХХ століття після публікації статей одним із авторів сучасного маркетингу - Т. Левиттом - у наукових записках Гарвардської вищої школи бізнесу. За своєю сутністю концепція сучасного маркетингу як нової підприємницької філософії − це орієнтація на нестатки і потреби носіїв платоспроможного попиту й одержання прибутку за рахунок задоволення споживачів. 1.1.3. Маркетинг − це наукова й навчальна дисципліна. У такому вигляді маркетинг з'явився на початку ХХ століття, коли нова дисципліна стала викладатися в комерційних школах та університетах США. 1.1.4. Маркетинг − це діяльність на основі маркетингових досліджень. 1.1.5. Маркетинг − це концепція управління діяльністю підприємства і реалізацією товарів, робіт і послуг, орієнтована на споживача, його платоспроможний попит, конкуренцію, ефективність, державне регулювання, антимонопольне законодавство. 1.1.6. Маркетинг конкретних товарів і послуг полягає в розробці на рівні підприємств комплексних програм створення, організації виробництва і реалізації на обраних сегментах ринку визначених товарів. Сутність маркетингу: - виробляти тільки те, що буде безумовно продано, але не намагатися продати те, що підприємство зуміло виробити; - маркетинг - це наука і практика ринку. Сучасний маркетинг – це система, яка складається з більше ніж 500 ринкових показників, пов'язаних між собою як мережа у формі алгоритму для програмування. Читайте також:
|
||||||||
|