Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення маркетингу

СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ

П л а н

Визначення маркетингу.

Основні поняття та види маркетингу.

Принципи та функції маркетингу.

Концепції маркетингу.

Етапи розвитку сучасного маркетингу.

 

Визначення маркетингу

 

Термін "маркетинг"походить від англійського "market" (ринок) і означає діяльність у сфері ринку. Як економічна система маркетинг являє собою широке і різноманітне поняття:

1.1.1. Маркетинг − це будь-яка діяльність у сфері ринку, спрямована на просування товарів, робіт і послуг від того, хто їх робить, до того, хто їх потребує, за допомогою обміну.

У такому вигляді маркетинг існує більше 7 тис. років з часу третього суспільного поділу праці: відділення купця - комерційного посередника від виробників товарів − ремісників, підкріплене появою грошей як загального еквіваленту вартості.

1.1.2. Маркетинг − це нова підприємницька філософія, тобто система поглядів на сучасне суспільство і суспільне виробництво, в основу якої покладено соціально-етичні та моральні норми ділового спілкування, міжнародні кодекси і правила сумлінної комерційної діяльності, інтереси споживачів і суспільства в цілому.

Вважається, що новий підхід до розуміння цього поняття з'явився на початку ХХ століття після публікації статей одним із авторів сучасного маркетингу - Т. Левиттом - у наукових записках Гарвардської вищої школи бізнесу.

За своєю сутністю концепція сучасного маркетингу як нової підприємницької філософії − це орієнтація на нестатки і потреби носіїв платоспроможного попиту й одержання прибутку за рахунок задоволення споживачів.

1.1.3. Маркетинг − це наукова й навчальна дисципліна. У такому вигляді маркетинг з'явився на початку ХХ століття, коли нова дисципліна стала викладатися в комерційних школах та університетах США.

1.1.4. Маркетинг − це діяльність на основі маркетингових досліджень.

1.1.5. Маркетинг − це концепція управління діяльністю підприємства і реалізацією товарів, робіт і послуг, орієнтована на споживача, його платоспроможний попит, конкуренцію, ефективність, державне регулювання, антимонопольне законодавство.

1.1.6. Маркетинг конкретних товарів і послуг полягає в розробці на рівні підприємств комплексних програм створення, організації виробництва і реалізації на обраних сегментах ринку визначених товарів.

Сутність маркетингу:

- виробляти тільки те, що буде безумовно продано, але не намагатися продати те, що підприємство зуміло виробити;

- маркетинг - це наука і практика ринку.

Сучасний маркетинг – це система, яка складається з більше ніж 500 ринкових показників, пов'язаних між собою як мережа у формі алгоритму для програмування.


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  9. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  10. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження
  11. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  12. А.1.2. Визначення структури парку легкових автомобілів




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основні поняття та види маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.