Лекція 11
План:
1.Метод якісних досліджень.
2.Метод кількісних досліджень.
3.Спеціальні та синдикативні дослідження.
Література: 3,4,5,7,9,12,16,23
Залежно від того якого типу дані слід отримати (рис.2.10), маркетингові дослідження можна поділити на дві групи: кількісні; якісні.
Читайте також: - Блок 3.2. Лекція 9. Небезпеки техногенного характеру
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вид заняття: лекція
- Вступна лекція
- Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
- Заняття . Лекція № .
- Заняття 10. Лекція № 8
- Заняття 12. Лекція №9.
- Заняття 13. Лекція №10.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|