МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Метод якісних дослідженьЯкісні дослідження мають нестандартизовании характер і передбачають отримання даних, що пояснюють явище, яке спостерігається. Дані мають якісний характер і не виражаються в конкретних цифрах, відповідно статистична обробка цих даних неможлива. Хоча, в разі потреби, в результаті додаткового аналізу якісні дані можуть бути трансформовані в кількісні. Яка інформація може бути отримана завдяки якісним дослідженням: мотиви поведінки споживачів, шляхи вдосконалення продукту, ідеї реклами тощо. До методівякісних досліджень належать (рис. 2.10): • спостереження; • глибинне інтерв'ю; • фокус-група; • аналіз протоколу; • проекційні методи; • експертні методи.
(Про спостереження як метод досліджень йшлося на попередній лекції). Глибинне інтерв'ю— це індивідуальне або групове інтерв'ювання, за якого респонденту послідовно задають запитання, мета яких — визначити мотив поведінки споживачів або що саме вони думають з приводу певної проблеми. Фокус-група— вид досліджень, суть якого полягає в тому, що в групі, до складу якої входять 8—12 спеціально відібраних респондентів, разом з ведучим під час бесіди обговорюють тему, яка цікавить замовника дослідження. Які саме дані можуть бути отримані завдяки методу фокус-групи: / вивчення реакції споживачів на певний вид реклами; / генерування ідей нового товару (дизайн, упаковка); / ставлення до продукту, певної марки, методів її просування; / глибша інтерпретація даних, отриманих під час кількісних досліджень; / вивчення розмовного словника споживачів, що може бути використано для дослідження іміджу споживача того чи іншого товару і розробки рекламної кампанії. Аналіз протоколу— метод дослідження, за якого респондента просять описати всі фактори та аргументи, якими він керується, приймаючи рішення в конкретній ситуації. Проекційні методи мають на меті створити певну імітовану ситуацію, що дасть змогу здобути інформацію, отримати яку складно під час прямого опитування, до них відносять: • асоціативні методи; • дослідження за допомогою завершення речень; • тестування ілюстрацій; • розігрування ролей; • ретроспективні бесіди. Асоціативні методи передбачають проведення бесід, мета яких — вивчити, які асоціації виникають у споживача в тій чи іншій ситуації. Експертні методи – метод Дельфі, «мозкового штурму» тощо. Читайте також:
|
||||||||
|