Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Просування товару – стратегія комунікації

Сучасна фірма керує складною системою маркетингових комунікацій (спілкування). Вона підтримує комунікації зі своїми посередниками, споживачами й різними контрактними аудиторами.

Комплекс маркетингових комунікацій (комплекс стимулювання) складається з чотирьох основних засобів впливу:

1) реклама – неособиста форма комунікації;

2) стимулювання збуту – це короткочасні спонукальні заходи заохочення покупки або продажу товару чи послуги;

3) пропаганда – неособиста й неоплачувана форма стимулювання попиту на товар або послугу, за коштами поширення про їх важливих відомостей у друкованих джерелах і засобах масової інформації;

4) особистий продаж – усне уявлення товару в ході бесіди з одним або декількома покупцями з метою здійснення продажів.

Маркетологу необхідно розбиратися, як діє будь-яка форма комунікацій. Процес дії системи комунікацій містить у собі дев'ять елементів:

1) відправник (сторона, що посилає звернення іншій стороні);

2) кодування інформації (процес уявлення ідей і думок у символічній формі);

3) звернення (набір символів і слів, які передаються відправником);

4) засоби поширення інформації (канали, по яких обіг передається від відправника до одержувача);

5) розшифровка (процес, у ході якого розшифровуються значення символів, які були відправлені);

6) одержувач (сторона, що одержала звернення);

7) відповідна реакція (відгуки одержувача, які виникають у результаті контакту зі зверненням);

8) зворотний зв'язок (відповідна реакція, що одержувач доводить до відправника);

9) перешкоди (поява незапланованих втручань або перекручувань, у резуль-таті чого одержувачу надходить звернення, відмінне від того, що було відправлено).

Дана структурна модель показує основні фактори ефективної комунікації. У всіх випадках відправники повинні знати, яких аудиторій вони хочуть досягти і які бажають мати відповідні реакції. Людина, яка займається комунікаціями, називається комунікатором.

Розглянемо докладніше основні складові комплексу стимулювання.


Читайте також:

  1. IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.
  2. O стратегія концентрації.
  3. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  4. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  5. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  6. А. Стратегія цінових ліній.
  7. Аргументація як раціональна частина комунікації.
  8. Бюджет Європейського Союзу. Бюджетна стратегія і бюджетний процес
  9. Важливість товару для споживача
  10. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  11. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  12. Величина вартості товару та фактори, що її визначають




Переглядів: 446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Канали поширення товарів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.