Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми.

Назви попередніх дисциплін Необхідні навики  
1. Анатомія Знати анатомічну будову ССС  
2. Нормальна фізіологія Визначати особливості гемодинаміки ССС  
3. Гістологія Знати гістологічну будову тканин ССС, а також вікові особливості.  
4. Топографічна анатомія Знати топографічне розташування відділів ССС у дитячому віці
5. Пропедевтика педіатрії Уміти збирати анамнез у батьків дитини, оцінювати загальний стан хворого, проводити об'єктивне обстеження хворого із захворюваннями органів ССС, знати симптоми та синдроми захворювань ССС у дітей
  1. Оволодіння представленим у методичній вказівці учбовим матеріалом, що містить мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми.
  2. Робота з рекомендованою літературою за темою заняття.
  3. Самоконтроль отриманих знань за допомогою контрольних питань до заняття, розв’язування ситуаційних завдань та вхідного тестового контролю.

 

6.4. Практичні навички.

Студент повинен вміти:

- збирати анамнез у дітей із кардитами, кардіоміопатіями, гострої ревматичной лихоманкою, порушеням ритму серця та провідності

- збирати сімейний анамнез у родичів хворої дитини;

- проводити об'єктивне обстеження дитини з кардитами, кардіоміопатіями, гострої ревматичной лихоманкою, порушеням ритму серця та провідності

з урахуванням вікових особливостей дитячого організму;

- проводити оцінку отриманих результатів лабораторних та інструментальних методів дослідження (ЕКГ, ЕХО-КГ, імунодіагностика, рентгенодіагностика);

- на підставі отриманих даних клінічного, лабораторного та інструментального обстеження дитини, нанзначати медикаментозну терапію (антибактеріальна терапія, протизапальна терапія НПЗЗ, використання кардіотрофічних засобів, коронаролітиків);

- знати варіанти прогнозу ускладнень кардитів, кардіоміопатій, гострої ревматичной лихоманки, порушень ритму серця та провідності;

- знати методи первинної та вторинної профілактики ГРЛ у дітей


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДІАГНОСТИЧНІ КРИТЕРІЇ | Особливості обстеження хворих з кардитами, кардіоміопатіями, гострої ревматичной лихоманкою, порушеням ритму серця та провідності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.