Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми.

Назви попередніх дисциплін Необхідні навики  
1. Анатомія Знати анатомічну будову ССС, кістково-м’язової системи  
2. Нормальна фізіологія Визначати особливості гемодинаміки ССС, функції кістково-м’язової системи    
3. Гістологія Знати гістологічну будову тканин ССС, кістково-м’язової системи, а також вікові особливості.  
4. Топографічна анатомія Знати топографічне розташування відділів ССС, кістково-м’язової системи у дитячому віці
5. Пропедевтика педіатрії Уміти збирати анамнез у батьків дитини, оцінювати загальний стан хворого, проводити об'єктивне обстеження хворого із захворюваннями органів ССС, кістково-м’язової системи, знати симптоми та синдроми даних захворювань у дітей

 

  1. Оволодіння представленим у методичній вказівці учбовим матеріалом, що містить мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми.
  2. Робота з рекомендованою літературою за темою заняття.
  3. Самоконтроль отриманих знань за допомогою контрольних питань до заняття, розв’язування ситуаційних завдань та вхідного тестового контролю.

 

6.4. Практичні навички.

Студент повинен вміти:

- збирати анамнез у дітей із ЮРА, реактивних артропатіях

- збирати сімейний анамнез у родичів хворої дитини;

- проводити об'єктивне обстеження дитини з ЮРА, реактивних артропатіях з урахуванням вікових особливостей дитячого організму;

- проводити оцінку отриманих результатів лабораторних та інструментальних методів дослідження (ЕКГ, ЕХО-КГ, імунодіагностика, рентгенодіагностика);

- на підставі отриманих даних клінічного, лабораторного та інструментального обстеження дитини, нанзначати медикаментозну терапію (антибактеріальна терапія, протизапальна терапія НПЗЗ, використання кардіотрофічних засобів, коронаролітиків);

- знати варіанти прогнозу ускладнень ЮРА, реактивних артропатій;

- знати методи профілактики ЮРА, реактивних артропатій у дітей

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лікування | Особливості обстеження хворих з ЮРА, реактивних артропатіях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.