МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Технічне обслуговування коробки передачОсновні несправності зчеплення Таблиця 14. 1. Основні несправності зчеплення, причини і способи усунення.
Після перших 5000 км пробігу, а дальше через кожні 60000 км чи через 4 роки експлуатації замінити оливу в картері коробки передач і головній передачі. Рис. 14. 2. Механізм переключення передач: 1- пробка маслозаливного отвору; 3 – пробка маслозливного отвору.
Олива зливається через нижній зливний отвір, який закривається пробкою 3 (рис. 14. 2.), а заливається через верхній отвір, який закривається пробкою 1. Замінювати оливу потрібно на гарячому двигуні. Перед відкручуванням пробки очистити від бруду і пилу. В картер заливається 2,2 л оливи. Рівень оливи повинен бути по нижній кромці заливного отвору 1. Через кожні 15000 км пробігу чи щорічно перевірити рівень оливи в картері коробки передач і головній передачі, при необхідності долити. Перевірити герметичність з’єднань і стан захисного чохла і манжети. Перевірити і очистити сапун вентиляції картера. Забруднення сапуна може привести до підвищення тиску в картері і, як наслідок, витікання оливи через ущільнення. Перевірити кріплення механізму і приводу керування коробкою передач, стан гумових деталей: чохла, сайлент – блоків і муфти. Якщо в процесі експлуатації спостерігається затруднення при переключенні передач, в першу чергу перевірити правильність регулювання приводу керування коробкою передач. Регулювання виконують вдвох, встановивши автомобіль на оглядову яму чи на підйомник. Регулювання виконується в такій послідовності: · встановити важіль переключення передач в нейтральне положення, а другий виконавець повинен (під автомобілем) послабити гайку болта 30 кріплення хомута (рис. 14. 3.) Рис. 14. 3. Механізм керування переключенням передач: 4 – важіль керування; 18 – пружина; 30 – болт кріплення хомута; 32 - повзун · перевести важіль 4 переключення передач вправо на лінію включення заднього ходу і п’ятої передачі до упору, подолавши зусилля пружини 18 і перемістивши його вперед до упору; притримувати його в цьому положенні; · потім знизу (під автомобілем) ключем, надітим на лиску повзуна коробки передач 32, повернути повзун за годинниковою стрілкою до відказу, встановити його тільки на лінію включення п’ятої передачі і заднього ходу. В такому положенні затягнути гайку болта 30 із зусиллям 17,6...21,6 Н ×м ( 1,8...2,2 кгс × м); · відпустити важіль, перевірити чіткість, легкість і повноту включення передач.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|