Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 5. Права на охорону праці під час укладання трудового договору.

Права працівників на охорону праці під час укладання трудового договору та під час роботи.

Стаття 4. Державна політика в галузі охорони праці.

Державна політика в галузі “Охорона праці”.

Державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Консти­туції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запо­бігання нещасним випадкам та профе­сійним захворюванням.

 

Державна політика в галузі охорони праці базується на принципах:

· пріоритету життя і здоров я працівни­ків, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці;

· підвищення рівня промислової безпе­ки шляхом забезпечення суцільного тех­нічного контролю за станом виробництв, технологій та продукції, а також сприян­ня підприємствам у створенні безпечних та нешкідливих умов праці;

· комплексного розв’язання завдань охорони праці на осно­ві загальнодержавної, галузевих, регіональних програм з цьо­го питання та з урахуванням інших напрямів економічної і со­ціальної політики, досягнень в галузі науки і техніки та охоро­ни довкілля;

· соціального захисту працівників, повного відшкодування шкоди особам, які потерпіли від нещасних випадків на вироб­ництві та професійних захворювань;

· встановлення єдиних вимог з охорони праці для всіх підпри­ємств та суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності;

· адаптації трудових процесів до можливостей працівника з урахуванням його здоров'я та психологічного стану;

· використання економічних методів управління охороною праці, участі держави у фінансуванні заходів щодо охорони праці, залучення добровільних внесків та інших надходжень на ці цілі, отримання яких не суперечить законодавству;

· інформування населення, проведення навчання, професій­ної підготовки і підвищення кваліфікації працівників з питань охорони праці;

· забезпечення координації діяльності органів державної влади, установ, організацій, об'єднань громадян, що розв'язу­ють проблеми охорони здоров'я, гігієни та безпеки праці, а та­кож співробітництва і проведення консультацій між роботодав­цями та працівниками (їх представниками), між усіма соціаль­ними групами під час прийняття рішень з охорони праці на міс­цевому та державному рівнях;

· використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов і підвищення безпеки праці на основі міжна­родного співробітництва.

Умови трудового договору не можуть містити положень, що суперечать законам та іншим нормативно-правовим актам з охорони праці.

Під час укладання трудового договору роботодавець повинен проінформувати працівника під розписку про умови пра­ці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкід­ливих виробничих факторів, які ще не усунуто, можливі наслід­ки їх впливу на здоров'я та про права працівника на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до законо­давства і колективного договору.

Працівнику не може пропонуватися робота, яка за медич­ним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності вис­новку психофізіологічної експертизи.

Усі працівники згідно із законом підлягають загально­обов'язковому державному соціальному страхуванню від нещас­ного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  2. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  3. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  4. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  5. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  6. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  7. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  8. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  9. Адаптація працівників.
  10. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  11. Адміністративне право як галузь права
  12. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.




Переглядів: 924

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Законодавство про охорону праці та відповідні їм нормативно – правові акти. | Стаття 7. Право працівників на пільги і компенсації за важкі та шкідливі умови праці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.