Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингові дослідження ринку послуг ресторанного господарства.

Визначається маркетингове середовище – сукупність факторів, які впливають на формування попиту:

демографічні – аналіз потенційних споживачів за віком, статтю, національністю, родом занять, соціальною належністю, професією;

- економічні – рівень доходів, цін, купівельна спроможність населення;

- природні – рівень забезпечення сировиною (напрямки розвитку сільського господарства, переробної промисловості), наявність промислових підприємств, оптових баз тощо;

- науково-технічні – впровадження новітніх технологій (у т. ч. власно розроблених), сучасного обладнання (фірми – виробники);

- політико-правові: рівень державного регулювання, нормативно-законодавчі документи;

соціально-культурні – національні особливості і традиції у харчуванні.

1.2. Розроблення концепції закладу ресторанного господарства.

Включає наступні елементи.

місце розташування закладу (у центрі міста, на магістралі, у житловому масиві, у приміській, у рекреаційній зонах – на узбережжі моря, річки, у лісі);

спосіб розміщення закладу (вбудований на першому поверсі будівлі житлового або громадського призначення, у блоці з будівлями іншого функціонального призначення; окремо розташований);

контингент, на який розраховуються послуги (елітний заклад, доступний для споживачів з середнім рівнем доходів, для людей певного віку, сімейного відпочинку);

мета закладу (надання послуг з харчування, організація відпочинку, розваг, дозвілля, надання додаткових супутніх послуг);

асортимент продукції, що пропонується, (сучасна, традиційна, національна, тематична, домашня кухня, кулінарна продукція вузького асортименту);

можливість розширення діяльності ЗРГ (відкриття літнього майданчику, тераси, організація кейтерингової служби, створення кондитерського, борошняного цехів).

Моделювання сервісно-виробничого процесу.

Включає наступні елементи:

- структура послуг, які може надавати підприємство, що проектується (додатки Д, Ж);

- просторове забезпечення сервісного процесу (додаток К);

- модель підприємства ресторанного господарства (додаток Л).


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. I. Дослідження фізичних властивостей
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  5. III. Аналіз ринку
  6. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  7. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  8. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  9. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  10. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  11. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  12. IY. Стратегії “асоційованого” ринку




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ КУРСОВИХ ПРОЕКТІВ | Обґрунтування місця і технічної можливості будівництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.