Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації до задач прийняття рішень в умовах невизначеності

Для такого класу задач використовуються наступні критерії.

 

1. Критерій Вальда(дуже обережний та песимістичний критерій):

а) для матриці прибутковості критерій має наступний вигляд: Він обирається тоді, коли гравець не дуже зацікавлений у найбільших виграшах. У даному разі гравець сприймає природу як суперника, яка йому максимально протидіє;

б) для матриці-збитків критерій має вигляд:

2. Критерій Севіджа. Використовується для матриці ризику і має один і той же вигляд для двох варіантів обчислення елементів матриці ризику . або де Мінімізується максимальний ризик за рахунок вибору своєї стратегії. Цей критерій не настільки песимістичний, як попередній.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. ЗАДАЧИ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ И САМОСТОЯТЕЛЬНЫХ РАБОТ
  3. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. III. Інформаційне забезпечення задачі
  6. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  7. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  8. IV. Алгоритм вирішення задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  11. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  12. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальне видання | Критерій оптимізму-песимізму Гурвіца:

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.