Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти індивідуальних завдань

1. А (1; 1; 1), В(3; 2; 1) С(-5; -1; 2), D(2; 0; 4).
2. А(-2; 1; 1), В(0; 2; 1), С(-2; 2; 2), D(-3; 1; -3).
3. А (3; 1; 1), В(1; 1; 2), С(5; 2; 1), D(6; -1; 2).
4. А(3; 1; -1), В(1; -1; 2), С(5; -3; 2), D(9; 7; -1).
5. А(-8; 2; 1), В(4; 1; -4), С(-2; -1; 1) D(6; -1; 6).
6. А(-7; 1; 3), В(5; 1; -3), С(-5; 2; 1), D(7; 2; 4)
7. А(2; -5; 2) В(-2; 3; 2), С(1; 3; -1), D(-1; -3; -5).
8. А(0; 2; -2), В(1; -6; 1), С(2; -2; -2), D(2; 3; 0).
9. А(-1; -3; 2), В(1; 1; -2), С(-1; -1; 1), D(-2; 0; -3).
10. А(-2; 1; 5), В(1; 1; -1), С(2; -2; 3), D(-2; 0; -2).
11. А(1; 0; -4) В(-2; 1; 0), С(1; 1; -6), D(2; 4; -5).
12. А(-3; 1; 3), В(1; 1; -5), С(1; -2; 1), D(2; 1; 2).
13. А(1; -1; 2), В(3; 1; 1), С(-3; 0; -1) D(0; 0; -4).
14. А(1; 1; 3), В(2;2; 3), С(2; 1; 1), D(-2; 3; 4).
15. А(1; 1; 1), В(1; -1; 3), С(-3; 1; -1), D(-9; 3; 3).
16. А(1; 1; 2), В(-1; 1; 1), С(-1; 2; 2), D(-2; 4; -1).
17. А(1; 1; 1), В(3; 1; 2), С(1; 0; 0), D(6; 1; -1).
18. А(2; 1; 1), В(2; 2; 2), С(4; 0; 1), D(8; 3; -3).
19. А(1; 1; 1), В(2; 7; -1), С(2; 1; 2), D(3; 2; -2).
20. А(2; 1; 1), В(1; 7; -3), С(1; -1; 1), D(0; 0; 4).
21. А(1; 2; 1), В(2; 4; 1) С(2; 2; 2), D(-1; 5; 2).
22. А(1; 5; 1), В(-2; 3; 3), С(3; 3; -2), D(2; 4; 4).
23. А(1; 2; -1), В(-2; 4; 3), С(3; 4; -2), D(-2; 5; -1).
24. А(1; 1; 1), В(2; 3; 3), С(0; 3; 1), D(7; -7; -6).
25. А(1; 2; 1), В(2; 4; 3), С(0; 4; 1), D(0; 1; 4).
26. А(1; 1; 3), В(2; 2; 3), С(1; 2; 1), D(4; 0; 2).
27. А(1; 1; 1), В(3; 2; 3), С(2; 2; 1), D(0; 3; 4).
28. А(1; 1; 2), В(2; 2; 2), С(3; 1; 0), D(2; -1; 5).
29. А(2; 1; 1), B(2; -2; 0), С(2; 0; 2), D(-4; 5; 3).
30. А(1; 1; 2), В(2; 2; 6), С(2; 1; 4), D(2; 4; 1).

 

5.Поверхні другого порядку


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  8. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV. Повідомлення теми та завдань уроку.




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні завдання | Аудиторні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.