Варіанти індивідуальних завдань
1.
| А (1; 1; 1),
| В(3; 2; 1)
| С(-5; -1; 2),
| D(2; 0; 4).
| 2.
| А(-2; 1; 1),
| В(0; 2; 1),
| С(-2; 2; 2),
| D(-3; 1; -3).
| 3.
| А (3; 1; 1),
| В(1; 1; 2),
| С(5; 2; 1),
| D(6; -1; 2).
| 4.
| А(3; 1; -1),
| В(1; -1; 2),
| С(5; -3; 2),
| D(9; 7; -1).
| 5.
| А(-8; 2; 1),
| В(4; 1; -4),
| С(-2; -1; 1)
| D(6; -1; 6).
| 6.
| А(-7; 1; 3),
| В(5; 1; -3),
| С(-5; 2; 1),
| D(7; 2; 4)
| 7.
| А(2; -5; 2)
| В(-2; 3; 2),
| С(1; 3; -1),
| D(-1; -3; -5).
| 8.
| А(0; 2; -2),
| В(1; -6; 1),
| С(2; -2; -2),
| D(2; 3; 0).
| 9.
| А(-1; -3; 2),
| В(1; 1; -2),
| С(-1; -1; 1),
| D(-2; 0; -3).
| 10.
| А(-2; 1; 5),
| В(1; 1; -1),
| С(2; -2; 3),
| D(-2; 0; -2).
| 11.
| А(1; 0; -4)
| В(-2; 1; 0),
| С(1; 1; -6),
| D(2; 4; -5).
| 12.
| А(-3; 1; 3),
| В(1; 1; -5),
| С(1; -2; 1),
| D(2; 1; 2).
| 13.
| А(1; -1; 2),
| В(3; 1; 1),
| С(-3; 0; -1)
| D(0; 0; -4).
| 14.
| А(1; 1; 3),
| В(2;2; 3),
| С(2; 1; 1),
| D(-2; 3; 4).
| 15.
| А(1; 1; 1),
| В(1; -1; 3),
| С(-3; 1; -1),
| D(-9; 3; 3).
| 16.
| А(1; 1; 2),
| В(-1; 1; 1),
| С(-1; 2; 2),
| D(-2; 4; -1).
| 17.
| А(1; 1; 1),
| В(3; 1; 2),
| С(1; 0; 0),
| D(6; 1; -1).
| 18.
| А(2; 1; 1),
| В(2; 2; 2),
| С(4; 0; 1),
| D(8; 3; -3).
| 19.
| А(1; 1; 1),
| В(2; 7; -1),
| С(2; 1; 2),
| D(3; 2; -2).
| 20.
| А(2; 1; 1),
| В(1; 7; -3),
| С(1; -1; 1),
| D(0; 0; 4).
| 21.
| А(1; 2; 1),
| В(2; 4; 1)
| С(2; 2; 2),
| D(-1; 5; 2).
| 22.
| А(1; 5; 1),
| В(-2; 3; 3),
| С(3; 3; -2),
| D(2; 4; 4).
| 23.
| А(1; 2; -1),
| В(-2; 4; 3),
| С(3; 4; -2),
| D(-2; 5; -1).
| 24.
| А(1; 1; 1),
| В(2; 3; 3),
| С(0; 3; 1),
| D(7; -7; -6).
| 25.
| А(1; 2; 1),
| В(2; 4; 3),
| С(0; 4; 1),
| D(0; 1; 4).
| 26.
| А(1; 1; 3),
| В(2; 2; 3),
| С(1; 2; 1),
| D(4; 0; 2).
| 27.
| А(1; 1; 1),
| В(3; 2; 3),
| С(2; 2; 1),
| D(0; 3; 4).
| 28.
| А(1; 1; 2),
| В(2; 2; 2),
| С(3; 1; 0),
| D(2; -1; 5).
| 29.
| А(2; 1; 1),
| B(2; -2; 0),
| С(2; 0; 2),
| D(-4; 5; 3).
| 30.
| А(1; 1; 2),
| В(2; 2; 6),
| С(2; 1; 4),
| D(2; 4; 1).
|
5.Поверхні другого порядку
Читайте також: - III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Повідомлення теми і завдань уроку
- III. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
- IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. Повідомлення теми та завдань уроку.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|