Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аудиторні завдання

5.1.1. Звести рівняння до канонічного вигляду, визначити тип поверхні та зробити схематичне креслення:

 

а) ;

б) ;

в)

 

5.2.Індивідуальні завдання

 

5.2.1 Звести рівняння до канонічного вигляду, визначити тип поверхні та зробити схематичне креслення:

 

1. а) ;

б) ;

в) .

2. а) ;

б) ;

в) .

3. а) ;

б) ;

в) .

4. а) ;

б) ;

в) .

5. а) ;

б) ;

в) .

6. а) ;

б) ;

в) .

7. а) ;

б) ;

в) .

8. а) ;

б) ;

в) .

9. а) ;

б) ;

в) .

10. а) ;

б) ;

в) .

11. а) ;

б) ;

в) .

12. а) ;

б) ;

в) .

13. а) ;

б) ;

в) .

14. а) ;

б) ;

в) .

15. а) ;

б) ;

в) .

16. а) ;

б) ;

в) .

17. а) ;

б) ;

в) .

18. а) ;

б) ;

в) .

19. а) ;

б) ;

в) .

20. а) ;

б) ;

в) .

21. а) ;

б) ;

в) .

22. а) ;

б) ;

в) .

23. а) ;

б) ;

в) .

24. а) ;

б) ;

в) .

25. а) ;

б) ;

в) .

26. а) ;

б) ;

в) .

27. а) ;

б) ;

в) .

28. а) ;

б) ;

в) .

29. а) ;

б) ;

в) .

30. а) ;

б) ;

в) .

 

6. Лінійні оператори

6.1 Аудиторні завдання

1. Нехай . Чи будуть лінійними наступні перетворення: , , ?

2. Знайти матрицю в базисі , яка в базисі має вигляд D= , якщо , , .

3. Знайти власні значення та власні вектори матриці:

G=

 

4. Привести квадратичну форму до канонічного вигляду:

.

5. Дослідити криву другого порядку та побудувати її:

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 380

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіанти індивідуальних завдань | Індивідуальні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.