Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розподіл годин дисципліни

Національний університет харчових технологій

 

Л.О.Коннова

О.Ф.Шаповал

Л.В.Чорноус

Н.С.Скопенко

ЕКОНОМЕТРІЯ

Методичні вказівки

до вивчення дисципліни, виконання

лабораторних та контрольних робіт

для студентів усіх економічних спеціальностей

заочної форми навчання

 

 

Всі цитати, цифровий та СХВАЛЕНО

фактичний матеріал, на засіданні

бібліографічні відомості кафедри менеджменту

перевірені. Написання як методичні вказівки

одиниць відповідає Протокол №_____

стандартам від________06р.

 

 

Підписи авторів_______________

“___”_________06р

Підпис завідувача кафедри_____________

“___”_________06р

Підпис рецензента______________

“___”_________06р

Київ НУХТ 2006


Економетрія: Метод. вказівки до вивчення дисципліни та виконання лаборатор. робіт для студ. спец. 6.050100 та 6.050200 заочної форми навч. /Уклад.: Л.О.Коннова, О.Ф.Шаповал, Л.В.Чорноус., Н.С.Скопенко – К.: НУХТ, 2006. – с. 94

 

 

Рецензент: Л.В.Мазник, канд.. екон. наук

 

 

Укладачі: Л.О.Коннова,

О.Ф.Шаповал, канд. екон. наук

Л.В.Чорноус

Н.С.Скопенко

 

Відповідальний за випуск Т.Л.Мостенська, д-р екон. наук


 

Вступ.

Економетрією називають галузь економічної науки, яка вивчає методи кількісного вимірювання взаємозв’язків між економічними процесами, займається побудовою моделей економічних систем у формі, що дає можливість перевірити ці моделі на адекватність методами математичної статистики та прогнозувати розвиток економічного процесу.

Предметом дисципліни є вивчення економетричного інструментарію побудови моделей, які відображають взаємозв’язки та взаємозалежності між економічними процесами на рівні макроекономіки та економіки підприємства, проведення кількісних досліджень економічних явищ, пояснення та прогнозування розвитку економічних процесів, а також практики використання цих моделей.

Мета дисципліни – навчити студентів кількісно оцінювати взаємозв’язки економічних показників для різних масивів економічної інформації, надати студентам необхідні знання з методів оцінювання параметрів залежностей, побудови економетричних моделей, які кількісно описують взаємозв’язки між економічними показниками та навички використання цих моделей в економічній практиці та дослідженнях. Додатковою метою навчальної дисципліни “Економетрія” є оволодіння обчислювальною технікою з огляду на вимоги до точності результатів обчислень.

Завдання дисципліни – забезпечити опанування студентами методології створення економетричних моделей та одержання додаткової інформації необхідної для економічного аналізу і прийняття ефективних управлінських рішень.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен:

знатитеоретичну концепцію економетричного моделювання; основні типи економетричних моделей та методології їх створення; технологію створення та підготовки статистичної бази для моделювання; методи побудови лінійних моделей; методи кількісного аналізу на основі статистичних рівнянь;

вміти: визначати економічні тенденції та залежності для моделювання об’єкту дослідження; проводити якісну та кількісну оцінку статистичної бази моделювання; будувати економічно обґрунтовані та статистично достовірні моделі розвитку економічних показників; використовувати спеціальне програмне забезпечення та ПЕОМ для варіантних розрахунків при моделюванні; застосовувати економетричних моделі для аналізу, прогнозування та вирішення управлінських проблем.

Базові дисципліни, які необхідні для засвоєння дисципліни:

Вища математика

Матрична алгебра

Теорія ймовірності

Математична статистика

Статистика

Макроекономіка

Економіка підприємства

Комп’ютерна техніка та програмування.


Розподіл годин дисципліни

“Економетрія”

Таблиця 1.1

Форма навчання Шифр спеціальності Курс Семестр Кількість годин Форма контролю у семестрі
Всього аудиторних занять самостійної роботи
Лекції Лабораторні Індивідуальні завдання (кількість завдань і загальна кількість годин) Підготовка до ауди-торних занять За-лік Іс-пит
Реферати, розрахунково-графічні роботи Курсові проекти (роботи) Контрольні роботи
Заочна 7.050201 7.050206 ІІІ ІІІ VІ VІ     VІ VІ  
7.050104 7.050107 7.050108 ІІІ ІІІ ІІІ V V V     V V V  
7.050106 ІV VІІІ     VІІІ  
Друга вища освіта 7.050201 7.050206 ІV ІV VІІ VІІ     VІІІ VІІІ  
7.050104 7.050107 7.050108 ІV ІV ІV VІІІ VІІІ VІІІ     VІІІ VІІІ VІІІ  
7. 050106 ІV VІІІ     VІІІ  
Скоро-чена заочна 7.050107 ІV VІІ     VІІ  
7.050104 7.050106 7.050108 ІV ІV ІV VІІІ VІІІ VІІІ     VІІІ VІІІ VІІІ  

 



Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. IV. Розподіл нервової системи
  4. O ексклюзивний розподіл на правах винятковості.
  5. V. Розподільний диктант.
  6. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  7. VII. Відповідальність за порушення трудової дисципліни
  8. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  9. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  10. А.2.4.. Розподіл трудомісткості ТО і ПР по видах робіт СТОА
  11. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  12. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення густини твердих тіл правильної геометричної форми | ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.