МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розподіл годин дисципліниНаціональний університет харчових технологій
Л.О.Коннова О.Ф.Шаповал Л.В.Чорноус Н.С.Скопенко ЕКОНОМЕТРІЯ Методичні вказівки до вивчення дисципліни, виконання лабораторних та контрольних робіт для студентів усіх економічних спеціальностей заочної форми навчання
Всі цитати, цифровий та СХВАЛЕНО фактичний матеріал, на засіданні бібліографічні відомості кафедри менеджменту перевірені. Написання як методичні вказівки одиниць відповідає Протокол №_____ стандартам від________06р.
Підписи авторів_______________ “___”_________06р Підпис завідувача кафедри_____________ “___”_________06р Підпис рецензента______________ “___”_________06р Київ НУХТ 2006 Економетрія: Метод. вказівки до вивчення дисципліни та виконання лаборатор. робіт для студ. спец. 6.050100 та 6.050200 заочної форми навч. /Уклад.: Л.О.Коннова, О.Ф.Шаповал, Л.В.Чорноус., Н.С.Скопенко – К.: НУХТ, 2006. – с. 94
Рецензент: Л.В.Мазник, канд.. екон. наук
Укладачі: Л.О.Коннова, О.Ф.Шаповал, канд. екон. наук Л.В.Чорноус Н.С.Скопенко
Відповідальний за випуск Т.Л.Мостенська, д-р екон. наук
Вступ. Економетрією називають галузь економічної науки, яка вивчає методи кількісного вимірювання взаємозв’язків між економічними процесами, займається побудовою моделей економічних систем у формі, що дає можливість перевірити ці моделі на адекватність методами математичної статистики та прогнозувати розвиток економічного процесу. Предметом дисципліни є вивчення економетричного інструментарію побудови моделей, які відображають взаємозв’язки та взаємозалежності між економічними процесами на рівні макроекономіки та економіки підприємства, проведення кількісних досліджень економічних явищ, пояснення та прогнозування розвитку економічних процесів, а також практики використання цих моделей. Мета дисципліни – навчити студентів кількісно оцінювати взаємозв’язки економічних показників для різних масивів економічної інформації, надати студентам необхідні знання з методів оцінювання параметрів залежностей, побудови економетричних моделей, які кількісно описують взаємозв’язки між економічними показниками та навички використання цих моделей в економічній практиці та дослідженнях. Додатковою метою навчальної дисципліни “Економетрія” є оволодіння обчислювальною технікою з огляду на вимоги до точності результатів обчислень. Завдання дисципліни – забезпечити опанування студентами методології створення економетричних моделей та одержання додаткової інформації необхідної для економічного аналізу і прийняття ефективних управлінських рішень. В результаті вивчення дисципліни студент повинен: знатитеоретичну концепцію економетричного моделювання; основні типи економетричних моделей та методології їх створення; технологію створення та підготовки статистичної бази для моделювання; методи побудови лінійних моделей; методи кількісного аналізу на основі статистичних рівнянь; вміти: визначати економічні тенденції та залежності для моделювання об’єкту дослідження; проводити якісну та кількісну оцінку статистичної бази моделювання; будувати економічно обґрунтовані та статистично достовірні моделі розвитку економічних показників; використовувати спеціальне програмне забезпечення та ПЕОМ для варіантних розрахунків при моделюванні; застосовувати економетричних моделі для аналізу, прогнозування та вирішення управлінських проблем. Базові дисципліни, які необхідні для засвоєння дисципліни: Вища математика Матрична алгебра Теорія ймовірності Математична статистика Статистика Макроекономіка Економіка підприємства Комп’ютерна техніка та програмування. Розподіл годин дисципліни “Економетрія” Таблиця 1.1
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|