Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ

Лекційні зайняття

Тема 1. Вступ. Предмет, методи і завдання дисципліни

Економетрія як наука. Предмет, методи і завдання дисципліни. Роль економетричних моделей в економічній діяльності, обліку і фінансах, маркетингу, бізнесі. Приклади використання економетричних методів для моделювання економічних процесів на підприємстві.

 

Контрольні запитання

1. Дати визначення предмета курсу економетрії.

2. Наведіть етапи розвитку економерії як економічної науки.

3. Як пов’язані між собою математична економіка та математична статистика?

4. Завдання економетричного дослідження.

5. Застосування комп’ютерних технологій у розв’язанні економетричних задач.

Література [2, с. 3-10; 3, с. 12-16; 4, с. 4-27; 5, с. 9-12]

Тема 2. Основи економетричного моделювання

Економічна система як об’єкт моделювання. Економетрична модель. Основні етапи моделювання. Зміст змінних і рівнянь в економетричній моделі. Класифікація моделей. Етапи економетричного аналізу економічних процесів і явищ.

Контрольні запитання

1. Назвіть типи математичних моделей.

2. З яких елементів складається економетрична модель?

3. Дайте означення економетричної моделі.

4. Назвіть етапи побудови економетричної моделі.

5. Назвіть типи економетричних моделей.

6. Дати тлумачення випадкової складової економетричної моделі.

7. Що означає специфікація моделі?

Література [2, с. 11-23, 58; 3, с. 16-20,98; 5, с. 15-22, 91-94]

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Короткий зміст
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розподіл годин дисципліни | Тема 3. Методи побудови загальної лінійної моделі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.