Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика проведення роботи

Виконуючи роботу студенти по черзі, один на одному, відробляють методику відтворення важливих сухожильних рефлексів, які приведені на схемах. Досліджуються згинальний рефлекс передпліччя , розгинальний рефлекс передпліччя, черевний шкірний рефлекс, колінний, ахилів та підошвений рефлекси.

Роботи оформити, зарисувавши схеми техніки відтворення рефлексів та рефлекторних дуг.

 

 

Контрольні питання

1. Які особливості дослідження сухожильних рефлексів?

2. Які взаємовідношення будуть мати між правою та лівою половинами спинного мозку при здійсненні шкірного рухомого рефлексу?

3. Роль мотонейронів при здійсненні рухомих рефлексів.


Лабораторна робота № 6

Тема: Оцінка збудливості клітини.

Мета: Ознайомитись з методом електродіагностичного дослідження збудливості нервів та м’язів.

 

 

Питання до самопідготовки

1. Загальна характеристика біоелектричних явищ в організмі.

2. Що таке м’язова слабкість?

3. Подразливість та подразники.

4. Порогова сила.

5. Дати визначення поняттю “реобаза”.

6. Що таке пороговий час?

7. Хронаксія.

8. Що відображає крива Гоорвега-Вейса-Лапика?

9. Метод хронаксіметрії.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Організація і проведення спортивних походів
  8. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  9. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  10. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ




Переглядів: 318

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 5 | Лабораторна робота № 9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.