Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота № 5

Тема: Сухожильні рефлекси людини.

Мета: Ознайомитись з важливими рефлексами людини та їх механізмами. Освоїти навики їх дослідження.

 

 

Питання до самопідготовки

1. Особливості функціонування нервової системи.

2. Рецептивне поле деяких рефлексів.

3. Від чого залежить характер відповідної реакції на подразнення рецептивного поля.

4. Що таке спинномозкові рефлекси?

5. Що розуміють під поняттям “час рефлекторної психічної реакції” людини?

6. Значення сухожильних рефлексів як тестів на функціональний стан локомоторного апарату людини.

7. Методика проведення колінного рефлексу.

 

 

Короткі теоретичні відомості

Властивості центральної нервової системи не є результат просто сумації властивостей великої кількості її клітин. Функція ЦНС не визначається тим, що кожний нейрон функціонує сам по собі, а працює у взаємозв’язку з іншими нейронами. Тобто нервова система це велика кількість певним чином організованих систем нейронів. Елементарні системи об’єднуються в більш складні, а ті в свою чергу в надскладні. Тому складність роботи мозку є як механізм процесів, які протікають на клітинному рівні та організації нейронних систем і зв’язку між ними. При цьому різнобічність міжнейронних відносин визначається не тільки їх морфологічно закріпленими зв’язками, але і виникаючими на їх основі під впливом зовнішніх та внутрішніх подразнень функціональні взаємодії. Завдяки цьому “архітектура” зв’язків та співвідношення збуджених та структур, які знаходяться в стані гальмування, в різних випадках різні.

Вивчення ЦНС показало, що найбільш складні функції є результатом її інтегративної діяльності. Тільки з функцією цілісного мозку і всієї ЦНС може бути зв’язано формування складних поведінкових актів.

Більшість рефлексів, які мають важливе значення для самозбереження, підтримки положення тіла, швидкого відновлення рівноваги, здійснюються на основі швидкодіючих механізмів з мінімальною кількістю нейронних ланцюгів, які беруть участь. Наприклад, сухожильні рефлекси мають велике значення в якості тестів на функціональний стан організму в цілому та безпосередньо локомоторного апарату.

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 4 | Методика проведення роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.