Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації.

У першому питанні висвітліть соборницькі устремління українців у 1917-1918 рр. Участь делегатів Західної України на Національному конгресі. Східногалицьке питання під час Брест-Литовських переговорів 1918 р.

Чому західноукраїнські політики вже на перших порах Української революції ставили проблему соборності на перше місце? Назвіть причини соборницьких переговорів ЗУНР і гетьмана Скоропадського. Чому переговори велися з представниками Директорії.

Конгрес трудового народу і проблема соборності. Прослідкуйте хронологію появи гасла соборності в українському середовищі. “Передвступний договір, заключений дня 1 грудня 1918 р. в м. Фастові між УНР і ЗУНР про маючу наступити злуку обох українських держав в одну державну одиницю” (дайте характеристику). Чи справедливим є висновок М.Шаповала, що соборність виявилась “більше теоретично-юридичною, ніж фактичною”? Назвіть перешкоди на шляху об’єднання української держави.

Висвітліть історичні чинники, що не сприяли реалізації Акту злуки: внутрішнього і зовнішнього характеру. Наприклад, різна позиція у вирішенні земельного итання, зовнішньополітичних орієнтирів тощо. Складіть хронологічну таблицю "Антисоборницькі сили 1918 – 1919 рр."

Дата Подія у внутрішньому житті України Зовнішньополітичні фактори
     
     
     
     

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  6. В ході аудиту фінансової звітності аудитором застосовуються методичні прийоми документального та фактичного контролю.
  7. ВСТУПНІ МЕТОДИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  8. Глава 4 Методичні рекомендації щодо розв’язання задач
  9. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  10. Деякі методичні рекомендації
  11. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  12. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЇХ ВИКОНАННЯ




Переглядів: 302

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема Акт злуки Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки і антисоборницькі сили. | Семінар 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.