Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Попередні розрахунки складових формул середньоквадратичного відхилення норми прибутку та кореляції акцій

RA-mA RB -mB RC-mC (RA - mA)2 (RB – mB)2 (RC – mC)2 (RA-mA)∙ (RB-mB) (RA-mA)∙ (RC-mC) (RB -mB)∙ (RC-mC)
                 
                 
                 
                 
                 

3. Визначаємо середньоквадратичне відхилення норми прибутку

(8.5)

4. Розраховуємо коефіцієнт кореляції акцій

(8.6)

5. Визначаємо ризик портфеля

(8.7)

де і та j – значення показників різних видів акцій.

 

 

Виконати завдання, що винесені на самопідготовку

 

Рекомендована література: [31, c.215-226], [32, c.158-163], [33, c. 321-357].

 

 

Практичне заняття № 14 (2 год.)


Читайте також:

  1. D) усі попередні відповіді вірні.
  2. D) усі попередні відповіді вірні.
  3. I. Формула спеціальності
  4. I. Формула спеціальності
  5. I. Формула спеціальності
  6. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  7. II.2. Збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок спрямування прибутку до статутного капіталу
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  10. V. Закріплення знань, умінь та навичок, здобутих на попередніх уроках
  11. V. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАВДАНЬ УРОКУ
  12. VI. ПОПЕРЕДНІЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ВИСНОВОК




Переглядів: 317

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умова роботи. | Тема 9. Якісний аналіз ризику

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.