МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОСНОВНА ЧАСТИНА
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Тема 1 – Загальні основи ризикології
Мета: розкрити історичний аспект еволюції поглядів суспільства на феномен ризику; визначити сутність сучасної ризикології.
Джерела знань: - конспект лекцій; - література:[6, с. 7-20, 51-65], [15, с. 7-19]. Після опрацювання теми студент повинен: 1) знати: а)зміст наступних економічних категорій: Ризикологія, суб’єкт ризикології, об’єкт ризикології, джерела ризику, непрогнозованість, хеджування, банкрутство, очікувані втрати, інтравертність, екстравертність, об’єктивність ризику, суб’єктивність ризику, процес цілепокладання, оцінювання, теорія вимірювання, емпіричний об’єкт. б) відповіді на логічні питання 1.1 Сформулюйте основні наукові погляди розуміння категорії ризику. 1.2 У межах яких теорій досліджувався ризик як явище? 1.3 Наведіть приклади ризикових ситуацій як у побуті, так і в підприємстві, запропонуйте методи їх подолання. 1.4 У чому полягають особливості осмислення ризику в Україні у ХХ ст.? 2) вміти: а) виконувати проблемні завдання Завдання № 1 У березні поточного року фірма-постачальник повідомила фірму-споживача про те, що у вересні будуть зменшені обсяги поставок сировини (запасних частин)внаслідок скорочення видобування відповідних сировинних ресурсів. Фірма-споживач передбачає також можливу недопоставку запасних частин через поглиблення енергетичної кризи. Поясніть, яка з вказаних ситуацій є ризиковою і чому?
Завдання № 2 За отриманими попередніми прогнозами керівництво підприємства передбачає, що ринкові ціни та її товари у другому півріччі можуть зрости на 10 %. Поясніть, чи виникає у цьому випадку ризик?
Завдання № 3 Що слугує джерелом появи нових проблем в результаті прийняття рішень?
Завдання № 4 Обґрунтуйте, яка модель прийняття рішень найчастіше використовується: брокером на біржі, капітаном корабля, вченим, підприємцем, керівником низового рівня. Який характер мають їхні рішення? б)розв’язувати задачі Читайте також:
|
||||||||
|