Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЩО ПРИСВОЮЮТЬСЯ СТУДЕНТАМ

за напрямом підготовки для студентів за напрямами підготовки 6.030509 – “Облік і аудит”, 6.030509 – “Облік і аудит” (ступенева підготовка) та 6.030507 – “Маркетинг”

    Аудиторна робота Тема 1 4,25
Тема 2 7,75
Тема 3 7,75
Тема 4 4,25
Тема 5 7,75
Тема 6 7,75
Тема 7 4,25
Тема 8 7,75
Тема 9 4,25
Тема 10 7,75
Тема 11 4,25
Тема 12 4,25
Самостійна робота Тема 1 1,5
Тема 2 1,5
Тема 3 1,5
Тема 4 1,5
Тема 5 1,5
Тема 6 1,5
Тема 7 1,5
Тема 8 1,5
Тема 9 1,5
Тема 10 1,5
Тема 11 1,5
Тема 12 1,5
Індивідуальна робота
Сума

РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЩО ПРИСВОЮЮТЬСЯ СТУДЕНТАМ

за напрямом підготовки для студентів за напрямами підготовки 6.030504 – “Економіка підприємства”, 6.030509 – “Економіка підприємства” (ступенева підготовка) та 6.030508 – “Фінанси і кредит”

    Аудиторна робота Тема 1
Тема 2
Тема 3
Тема 4
Тема 5
Тема 6
Тема 7
Тема 8
Тема 9
Тема 10
Тема 11
Тема 12
Самостійна робота Тема 1 1,5
Тема 2 1,5
Тема 3 1,5
Тема 4 1,5
Тема 5 1,5
Тема 6 1,5
Тема 7 1,5
Тема 8 1,5
Тема 9 1,5
Тема 10 1,5
Тема 11 1,5
Тема 12 1,5
Індивідуальна робота
Сума

РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЩО ПРИСВОЮЮТЬСЯ СТУДЕНТАМ

За напрямом підготовки для студентів за напрямом підготовки

Маркетинг”(ступенева підготовка)

    Аудиторна робота Тема 1 4,75
Тема 2 4,75
Тема 3 8,5
Тема 4 4,75
Тема 5 8,5
Тема 6 8,5
Тема 7 4,75
Тема 8 8,5
Тема 9 4,75
Тема 10 4,75
Тема 11 4,75
Тема 12 4,75
Самостійна робота Тема 1 1,5
Тема 2 1,5
Тема 3 1,5
Тема 4 1,5
Тема 5 1,5
Тема 6 1,5
Тема 7 1,5
Тема 8 1,5
Тема 9 1,5
Тема 10 1,5
Тема 11 1,5
Тема 12 1,5
Індивідуальна робота
Сума

Шкала оцінювання знань студентів

Визначення показника за державною шкалою Визначення показника за шкалою ECTS Оцінка за 100-бальною шкалою ECTS оцінка
Відмінно Відмінно – відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок 90-100 А
Добре Дуже добре – вище середнього рівня із кількома помилками 82-89 В
Добре – взагалі вірна робота з певною кількістю грубих помилок 75-81 С
Задовільно Задовільно – зі значною кількістю недоліків 67-74 D
Достатньо – виконання задовольняє мінімальні критерії 60-66 Е
  Незадовільно   Незадовільно – з можливістю повторного складання   35-59 FX
Незадовільно – з обов’язковим повторним курсом < 35 F

 

Нарахування балів за виконання самостійної роботи

Номер та назва теми Кількість балів за тему  
Тема 1. Загальні основи ризикології 1,5  
Тема 2. Невизначеність – фундаментальна складова об’єктивної дійсності 1,5  
Тема 3. Сутність ризику як економічної категорії 1,5  
Тема 4. Зовнішні ризики у сучасному підприємництві 1,5  
Тема 5. Внутрішні ризики у сучасному підприємництві Тема 6. Ризик – параметр економічної ефективності 1,5  
 
Тема 7. Суб’єктивне сприйняття ризику 1,5  
Тема 8. Теорія корисності та її застосування у процесах прийняття рішення 1,5  
Тема 9. Якісний аналіз ризику 1,5  
Тема 10. Методичні засади кількісного аналізу ризику 1,5  
Тема 11. Мінімізація ризиків: основні заходи та процедури 1,5  
Тема 12. Сутність і зміст управління ризиками 1,5  

 


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Розподіл нервової системи
  3. O ексклюзивний розподіл на правах винятковості.
  4. V. Розподільний диктант.
  5. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  6. А.2.4.. Розподіл трудомісткості ТО і ПР по видах робіт СТОА
  7. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  8. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  9. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  10. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  11. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  12. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом




Переглядів: 286

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до розв’язання задачі № 1 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.