Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота № 25. Функціональні обов’язки чергового центру нічного перебування для безпритульних

Мета: закріпити теоретичні знання з теми «Соціальна робота з безпритульними»; розвивати професійне мислення.

Практичне завдання:

Розробіть функціональні обов’язки чергового центру нічного перебування для безпритульних.

Методичні рекомендації:

Функціональні обов’язки повинні місти конкретний перелік видів робіт працівника.

При встановленні видів робіт слід визначати їх за організаційно-юридичними ознаками (здійснює, організовує, розглядає, виконує, забезпечує, контролює, бере участь, готує тощо).

Завдання та обов’язки працівника мають відповідати завданням і функціям підрозділу та вимогам професійно-кваліфікаційної характеристики відповідної посади.

У функціональних обов’язках також зазначається, що працівник зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, виконує доручення керівника тощо.

Основні обов'язки даються у формі переліку, що показує, чого повинен досягти працівник разом із групою підлеглих із погляду кінцевих результатів.

Критерії добре створеного переліку основних обов'язків:

· обов’язки містять у собі всі ключові результати роботи;

· обов’язки описують кінцеві результати.

Правильно сформульовані обов'язки говорять «що», а не «як». Обов'язки сформульовані таким чином, щоб відокремити дію, що веде до кінцевого результату; кожне визначення обов'язку закінчується чітким кінцевим результатом, декілька кінцевих результатів не об'єднуються в один пункт, жодний з елементів кінцевого результату не ділиться на декілька пунктів; кожне формулювання «не залежить від часу». Якщо робота не змінюється, то основні обов'язки будуть вірні увесь час, але, якщо вони змінюються, то суть роботи теж зміниться.

Формулювання обов'язків має бути:

· реалістичними,

· проблемними,

· точними,

· керівництвами до дії,

· наводячи на думки про методи оцінок.

Перелік основних обов'язків для добре структурованої роботи звичайно містить від семи до десяти визначень.

 

Рекомендована література:

1. Закон України «Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей» [Електронний ресурс] // Відомості Верховної Ради України (ВВР). — 2005. — №26, ст.354. — Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2623-15

2. Типове положення про будинок нічного перебування [Електронний ресурс]: Затверджено наказом Міністерства соціальної політики України від 14.02.2006 р. №31 // Офіційний вісник України. — 2006. — № 17. — Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0475-06/print 1327139907513630

3. Типове положення про центр реінтеграції бездомних громадян / Затв. Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 14.02.06 р. № 31 // Офіційний вісник України. — 2006. — № 17. — Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0474-06/print1323156297818103



Читайте також:

  1. G. Дитячі функціональні гастроінтестінальні розлади: Новонароджені/діти раннього віку
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. III. Практична частина.
  5. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  6. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  7. IV. Науково-дослідницька робота.
  8. IV. Практична робота.
  9. IV. Практична частина
  10. IV. Робота над темою уроку
  11. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  12. V Обов’язки Ради




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 24. Резюме | РОМЕНСЬКИЙ КОЛЕДЖ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.