Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення площі поверхонь охолодження обмоток

Для трифазних трансформаторів площа охолоджуваної поверхні трьох

обмоток НН (малюнок 2.2) у м2 :

(3.25)

де - сума діаметрів всіх охолоджуваних поверхонь, крім діаметра

внутрішньої поверхні .

 

Для схеми 1 :

(3.26)

Для схеми 2 :

(3.27)

де ; ; .

Площа поверхні, закрита рейками в м2 :

(3.28)

де - число рейок по окружності обмотки . Для трансформаторів потужністю до

100 Ква . При потужності від 100 до 630 ква ; - ширина рейок , звичайно мм ;

- число поверхонь обмотки НН , закритих рейками :

для схеми 1 , для схеми 2 .

Площа ефективної поверхні охолодження обмотки НН у м2 :

(3.29)

Площа охолодної поверхні обмоток ВН у м2 :

(3.30)

Для схеми 1 :

; ; .

Для схеми 2 :

;

см ; .

У (3.26) , (3.27) і (3.30) і - радіальні розміри обмоток ВН і НН без

Охолодних каналів .

Площа поверхні обмоток , закрита рейками м2 :

(3.31)

Число рейок вибирається так же , як для обмоток НН ; а число поверхонь

обмотки ВН , закритих рейками для схеми 1 , для схеми 2 .

Ефективна поверхня охолодження обмотки ВН м2 :

(3.32)


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. А) Визначення захисних властивостей, якими володіє сховище, за захисту від іонізуючого випромінювання.
  9. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  10. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження
  11. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  12. А.1.2. Визначення структури парку легкових автомобілів




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розкладка обмотки ВН . | Визначення маси обмоток , розрахунок основних і додаткових утрат короткого замикання .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.