МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Експериментальна частина1. Індикатори Визначте кольори індикаторів: метилоранжу, фенолфталеїну та лакмусу в нейтральному, кислому і лужному серидовищах. Для проведення досліду використайте, відповідно, дистильовану воду, розведені розчини соляної кислоти та гідроксиду натру. Результати досліду занесіть у табл. 3.
Таблиця 3 Забарвлення індикаторів
2. Гідроліз солей
Визначте забарвлення метилоранжу та фенолфталеїну у розчинах солей: хлориду натрію, сульфату алюмінію, сульфату цинку, карбонату натрію. 3робіть висновок, яке середовище (кисле, нейтральне чи лужне) мають розчини цих солей, які з них гідролізують. Визначте рН розчинів вказаних вище солей за допомогою рН - метра та універсального індикатора. В останньому випадку смужку універсального індикатора занурте у розчин солі і забарвлення індикатора порівняйте з еталонною шкалою. Результати дослідів зведіть у табл. 4.
Таблиця 4
Поясніть значения рН розчинів, навівши рівняння реакцій гідролізу в іонній та молекулярній формах.
3. Вплив температури на ступінь гідролізу
Розчиніть у 2 - 3 мл води трохи кристалів ацетату натрію, додайте 2 - 3 краплі фенофталеїну. Підігрійте одержаний розчин. Що спостерігається? Поясніть те, що спостерігається, навівши рівняння реакції гідролізу в іонній та молекулярній формах. Лабораторна робота 14 ОКИСЛЮВАЛЬНО-ВІДНОВНІ ПРОЦЕСИ [1, гл. 9. с. 264-304. 2, гл. 6. с. 143-165. 3, с.143-167.] Завдання для домашньої пиготовки Окислення та відновлення. Окислювачі та відновники. Виникнення різниці потенціалів між металом та розчином. Електродний потенціал. Гальванічні елементи, їх електрохімічні схеми, процеси на електродах, ЕРС (електрорушійна сила). Стандартні електродні потенціали. Водневий електрод. 3в'язок окислювально відновних властивостей із значеннями потенціалів. Напрямок пepeбігу окислювально-відновних процесів. Електроліз. Закони електролізу. Процеси. що протікають на електродах. Послідовність розрядження іонів. Правила складання окислювально-відновних реакцій. Запитання та задачі 1. Складіть схему гальванічного елементу, який можна використати для вимірювання стандартного потенціалу електрода: а) срібного; б) нікелевого; в) кадмієвого. Запишіть рівняння процесів які проходять на електродах, сумарні рівняння реакций, які відбуваються в гальванічному елементі, вкажітъ окислювач та відновник, знайдіть значения ЕРС елемента. 2. Визначте потенціали водневого електрода: а) у чистій воді; б) у соляній кислоті (С (Н+) = 0,1 моль/л); в) у розчині гідроксиду натрію (С (ОН-) = 0,1 моль/л). 3. За значениями окислювально-відновних потенціалів визначте, чи підуть самочинно реакції: a) Fe + Mn2+= Fe2++ Мn г) 2Fе2++ J2= 2Fe3+ + 2J- б) 2Fe2++ Br2= 2Fe3++ 2Br– д) J2+ H2S = S + 2H++ 2J- в) Cd + Ni2+= Cd2++Ni e) Сu + 2Fe3+= 2Fe2++ Сu2+ 4. Які процеси відбуваються при електролізі: а) водного розчину сульфату нікелю з інертним анодом; б) водного розчину сульфату нікелю з нікелевим анодом; в) водного розчину нітрату натрію з інертним анодом; г) розплаву та водного розчину хлориду натрію з інертним анодом; д) водного розчину нітрату срібла з інертним анодом; е) водного розчину нітрату срібла з срібним анодом. Варіанти 1 1б 2а Зб, д 4а, д завдань 2 la 2в 3а, г 4в, г 3 1в 2б 3в, е 4б, в
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|