Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовний модуль 3: Сечостатева та ендокринна система

 

1. Тема 14: ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ТА ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ З ОРГАНІВ ДИХАННЯ. ПРЕВІРКА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. ОГЛЯД ОРГАНІВ СЕЧОВОЇ СИСТЕМИ.

2. Мета: провести контроль засвоєння матеріалу з органів дихання; вивчити розвиток і топографічні особливості органів сечової системи.

3. Базовий рівень знань та вмінь:

3.1. З курсу біології:

3.1.1. Загальні принципи будови сечової системи.

3.1.2. Філогенез сечової системи.

3.1.3. Ембріональний розвиток органів сечової системи.

3.2. З курсу анатомії:

3.2.1. Особливості будови черевної порожнини та очеревини.

3.2.2. Будова і топографія таза.

3.3. З курсу латинської мови:

3.3.1. Основна латинська анатомічна термінологія.

4. План самостійної роботи студентів на практичному занятті:

4.1. На анатомічних препаратах, муляжах та схемах з’ясувати, які органи входять до складу сечової системи.

4.2. Визначити функцію органів сечової системи.

5. Форми і методи самоконтролю.

5.1. Контрольні питання:

5.2. Які огани входять до складу сечової системи?

5.3. Яку функцію виконує кожен з органів сечової системи?

5.4. У яких порожнинах тіла розташовані органи сечової системи?

5.5. Опишіть загальні етапи ембріонального розвитку сечової ситеми.

5.6. Тести – в кінці посібника

6. Ілюстраційний матеріал:

6.1. Скелет.

6.2. Труп.

6.3. Препарати нирок з нирковою ніжкою.

6.4. Таблиці, схеми будови сечової системи.

7. Програма самопідготовки студентів до теми:

7.1. Розібрати загальну характеристику сечової системи, її основні функції.

7.2. Вивчити, які органи входять до складу сечової системи, які функції вони виконують.

7.3. Згадати ембріональний розвиток органів сечової системи.

 

 

1. Тема 15: БУДОВА, ТОПОГРАФІЯ ТА ФУНКЦІЯ НИРОК. НЕФРОН.

2. Мета: вивчити розвиток, будову і топографічні особливості нирки, а також її структурно–функціональної одиниці-нефрона; розібрати систему оболонок нирки, її фіксуючий апарат.

3. Базовий рівень знань та вмінь:

3.1. З курсу біології:

3.1.1. Загальні принципи будови сечової системи.

3.1.2. Філогенез сечової системи.

3.1.3. Ембріональний розвиток органів сечової системи.

3.2. З курсу анатомії:

3.2.1. Будова поперекового відділа хребтового стовпа.

3.2.2. Особливості будови черевної порожнини та очеревини.

3.3. З курсу латинської мови:

3.3.1. Основна латинська анатомічна термінологія.

4. План самостійної роботи студентів на практичному занятті::

4.1. Розглянути на препараті зовнішню будову нирки.

4.2. Вивчити оболонки нирки, особливості будови ниркової фасції.

4.3. Знайти на препараті пазуху нирки, визначити, чим вона заповнена.

4.4. Розглянути на розрізі нирки кіркову та мозкову речовину, структури, які вони утворюють.

4.5. Вивчити систему ниркових чашок, розглянути ниркову миску.

4.6. Визначити, якими структурами утворена ниркова ніжка.

4.7. Вивчити на препаратах і схемах скелетотопія та синтопію правої і лівої нирки.

4.8. З’ясувати, які м’язи утворюють ниркове ложе.

5. Форми і методи самоконтролю:

5.1. Контрольні питання:

5.1.1. Опишіть зовнішню будову нирки.

5.1.2. Які структури утворює кіркова речовина нирки?

5.1.3. Які структури утворює мозкова речовина нирки?

5.1.4. Що таке ворота нирки?

5.1.5. Що таке ниркова ніжка?

5.1.6. Назвіть взаємовідношення елементів ниркової ніжки.

5.1.7. Опишіть синтопію правої нирки.

5.1.8. Опишіть синтопію лівої нирки.

5.1.9. Скелетотопотія та голотопія правої нирки.

5.1.10. Скелетотопотія та голотопія лівої нирки.

5.1.11. Які виділяють оболонки нирки?

5.1.12. Опишіть особливості будови ниркової фасції.

5.1.13. Що входить до фіксуючого апарату нирки?

5.1.14. Що таке "чудесна сітка" нирки?

5.1.15. Що є структурно-функцюнальною одиницею нирки?

5.1.16. Що являє собою форнікальний апарат нирки?

5.2. Тести – в кінці посібника

6. Ілюстраційний матеріал:

6.1. Скелет.

6.2. Труп.

6.3. Препарати нирок з нирковою ніжкою.

6.4. Таблиці, схеми будови і топографії нирок.

6.5. Схема структурно-функціональної одиниці нирки.

7. Програма самопідготовки студентів до теми:

7.1. Вивчити зовнішню будову нирки.

7.2. Визначти, які оболонки має нирка.

7.3. З’ясувати макроскопічну будову нирки на розрізі.

7.4. Вивчити систему ниркових чашок.

7.5. Розібрати будову та функцію форнікального апарату нирки.

7.6. Розібрати будову структурно-функціональної одиниці нирки.

7.7. З’ясувати, чим представлена «чудесна сітка» нирки.

7.8. Визначити, чим представлений фіксуючий апарат нирки.

7.9. Розібрати, чим утворена ниркова ніжка.

7.10. Вивчити топографію лівої і правої нирки.

 

 

1. Тема16: БУДОВА, ТОПОГРАФІЯ ТА ФУНКЦІЯ СЕЧОВОДІВ, СЕЧОВОГО МІХУРА, СЕЧІВНИКА.

2. Мета: Вивчити будову та топографію сечоводів, сечового міхура, розібрати особливості будови і топографії чоловічого та жіночого сечівників.

3. Базовий рівень знань та вмінь:

3.1. З курсу біології:

3.1.1. Загальні принципи будови сечової системи.

3.1.2. Філогенез сечової системи.

3.1.3. Ембріональний розвиток органів сечової системи.

3.2. З курсу анатомії:

3.2.1. Особливості будови черевної порожнини та очеревини.

3.2.2. Будова і топографія таза.

3.3. З курсу латинської мови:

3.3.1. Основна латинська анатомічна термінологія.

4. План самостійної роботи студентів на практичному занятті::

4.1. Розглянути на препараті будову стінки сечовода.

4.2. З’ясувати на препаратах та схемах топографію сечоводів.

4.3. Розібрати звуження сечоводів, визначити їх локалізацію.

4.4. Знайти на препараті сечового міхура дно, тіло, верхівку, шийку.

4.5. Розглянути на препаратах і схемах топографію сечового міхура, його відношення до очеревини.

4.6. Вивчити на препараті будову стінки сечового міхура.

4.7. Роздивитися рельєф слизової оболонки сечового міхура.

4.8. Знайти на стінці сечового міхура отвори сечоводів і сечівника, трикутник сечового міхура.

4.9. Розібрати на схемах і препаратах будову і топографію сечівника.

4.10. Визначити функцію та структуру стінок сечівника.

5. Форми і методи самоконтролю:

5.1. Контрольні питання:

5.1.1. Яка функція сечоводу?

5.1.2. Скільки звужень має сечовід, яка їх локалізація?

5.1.3. Які особливості внутрішнього шару стінки сечовода?

5.1.4. Опишіть структуру м’язового шару стінки сечовода.

5.1.5. Як сечоводи відносяться до очеревини?

5.1.6. Яка функція сечовового міхура?

5.1.7. Чим обмежений трикутник сечового міхура?

5.1.8. Яка особливість будови стінки сечового міхура в області міхурового трикутника?

5.1.9. Що утворює м’язовий шар сечового міхура?

5.2. Тести – в кінці посібника

6. Ілюстраційний матеріал:

6.1. Скелет.

6.2. Таз.

6.3. Препарати нирки із сечоводом.

6.4. Препарати сечоводів, сечового міхура.

6.5. Труп.

6.6. Сагітальний розріз таза.

7. Програма самопідготовки студентів до теми:

7.1. Повторити загальний план будови органів сечової системи.

7.2. Вивчити будову стінки сечовода, розглянути характерні особливості кожного з шарів стінки.

7.3. Розібрати топографію сечовода.

7.4. Визначити, які звуження має сечовід, де вони розташовані, яке мають значення.

7.5. Вивчити анатомічну будову сечового міхура, частини, які в ньому виділяють.

7.6. Розібрати особливості будови слизової оболонки сечового сіхура, рельєф внутрішньої поверхні міхура.

7.7. Визначити особливості будови м’язової оболонки сечового міхура, розібрати орієнтацію м’язових волокон у різних відділах міхура.

7.8. Розглянути відношення сечового міхура до очеревини.

7.9. Визначіть анатомо-фізіологічні особливості сечівника у чоловіків та жінок.

 

 

1. Тема 17: БУДОВА,ТОПГРАФІЯ ТА ФУНКЦІЯ ВНУТРІШНІХ ЧОЛОВІЧИХ СТАТЕВИХ ОРГАНІВ.

2. Мета: вивчити будову, топографію внутрішніх чоловічих статевих органів.

3. Базовий рівень знань та вмінь:

3.1. З курсу біології:

3.1.1. Загальні принципи будови сечстатевої системи.

3.1.2. Філогенез статевої системи.

3.1.3. Ембріональний розвиток органів статевої системи.

3.2. З курсу анатомії:

3.2.1. Особливості будови черевної порожнини та очеревини.

3.2.2. Будова і топографія таза.

3.3. З курсу латинської мови:

3.3.1. Основна латинська анатомічна термінологія.

4. План самостійної роботи студентів на практичному занятті:

4.1. Визначити на препараті оболонки яєчка, розібрати його анатомічну будову.

4.2. Розібрати на препараті будову і топографію придатка яєчка.

4.3. Вивчити на препаратах будову, топографію та функцію сім’явиносної протоки.

4.4. Знайти на препараті сім'яні пухирці, визначити їх будову і топографію.

4.5. Знайти на препаратах та схемах передміхурову залозу, розглянути особливості її будови, зв’язок із органами сечової системи.

5. Форми і методи самоконтролю:

5.1. Контрольні питання:

5.1.1. Що відноситься до внутрішніх чоловічих статевих органів?

5.1.2. Опишіть зовнішню будову чоловічої статевої залози.

5.1.3. Скільки оболонок має яєчко? Похідними яких структур вони є?

5.1.4. Яка внутрішня будова яєчка?

5.1.5. Визначте топографію яєчка.

5.1.6. Які придатки має яєчко? Похідними яких структур вони є?

5.1.7. Які структури входять до складу сім’яного канатика?

5.1.8. Опишіть будову та визначте функцію сім’явиносної протоки.

5.1.9. Визначте топографію та функцію сім’яних пухирців.

5.1.10. Яку будову має передміхурова залоза? Які функції вона виконує?

5.1.11. Яку будову має цибулинно-сечівникова залоза? Де вона розташована і яку функцію виконує?

5.2. Тести – в кінці посібника

6. Ілюстраційний матеріал:

6.1. Скелет.

6.2. Труп.

6.3. Сагітальний розріз чоловічого таза.

6.4. Окремі вологі препарати чоловічих статевих органів.

6.5. Муляж, таблиці, схеми.

7. Програма самопідготовки студентів до теми:

7.1. Вивчити, що відноситься до внутрішніх чоловічих статевих органів.

7.2. Вивчити будову і топографію яєчка, визначити його функцію.

7.3. Розглянути будову і топографію придатка яєчка.

7.4. Вивчити сім’явиносну протоку, її будову, топографію і функції.

7.5. Вивчити сім’яні пухирці, їх будову, топографію, функцію.

7.6. Вивчити будову передміхурової залози.

7.7. З'ясувати топографію та функцію передміхурової залози.

7.8. Розібрати будову, топографію та функцію цибулинно-сечівникової залози.

 

 

1. Тема 18: БУДОВА,ТОПОГРАФІЯ ТА ФУНКЦІЯ ЗОВНІШНІХ ЧОЛОВІЧИХ СТАТЕВИХ ОРГАНІВ.

2. Мета: вивчити будову, топографію зовнішніх чоловічих статевих органів, з’ясувати їх функцію.

3. Базовий рівень знань та вмінь:

3.1. З курсу біології:

3.1.1. Загальні принципи будови сечстатевої системи.

3.1.2. Філогенез статевої системи.

3.1.3. Ембріональний розвиток органів статевої системи.

3.2. З курсу анатомії:

3.2.1. Будова і топографія таза.

3.3. З курсу латинської мови:

3.3.1. Основна латинська анатомічна термінологія.

4. План самостійної роботи студентів на практичному занятті:

4.1. Розібрати на препаратах і схемах будову калитки. Повторити, які оболонки має чоловіча статева залоза.

4.2. Розглянути на препараті будову чоловічого статевого члена (прутня).

4.3. Розібрати на схемах і препаратах будову чоловічого сечівника, особливості його топографії.

4.4. Визначити, де знаходяться звуження та розширення сечівника.

4.5. З’ясувати, які вигини має чоловічий сечівник.

5. Форми і методи самоконтролю:

5.1. Контрольні питання:

5.1.1. Які органи відносять до зовнішніх чоловічих статевих?

5.1.2. Перелічіть шари калитки, визначте, похідними яких структур вони є.

5.1.3. Яка топографія калитки?

5.1.4. Які функції виконує калитка?

5.1.5. Опишіть зовнішню будову прутня.

5.1.6. Які структури виділяють у внутрішній будові прутня?

5.1.7. Які зв’язки має статевий член?

5.1.8. Які функції виконує прутень?

5.1.9. Які вигини має чоловічий сечівник?

5.1.10. Де розташовані звуження чоловічого сечівника?

5.1.11. Скільки сфінктерів має чоловічий сечівник? Де вони розташовані?

5.1.12. Які розширення має чоловічий сечівник?

5.2. Тести – в кінці посібника

6. Ілюстраційний матеріал:

6.1. Скелет.

6.2. Труп.

6.3. Сагітальний розріз чоловічого таза.

6.4. Окремі вологі препарати чоловічих статевих органів.

6.5. Муляж, таблиці, схеми.

7. Програма самопідготовки студентів до теми:

7.1. Визначити,що відноситься до зовнішніх чоловічих статевих органів.

7.2. Визначити будову і топографію калитки.

7.3. Повторити будову сім’яного канатика.

7.4. Знати, як проходить процес опускання яєчка.

7.5. Вивчити будову чоловічого статевого члена (прутня).

7.6. Вміти описати чоловічий сечівник, його будову, особливості, топографію, функцію.

7.7. Визначити звуження сечівника.

7.8. Визначити розширення сечівника.

7.9. Вивчити, скільки вигинів має чоловічий сечівник.

 

 

1. Тема19: БУДОВА, ТОПОГРАФІЯ ТА ФУНКЦІЯ ВНУТРІШНІХ ЖІНОЧИХ СТАТЕВИХ ОРГАНІВ.

2. Мета: вивчити будову, топографію та фунуцію внутрішніх жіночих статевих органів.

3. Базовий рівень знань та вмінь:

3.1. З курсу біології:

3.1.1. Загальні принципи будови сечстатевої системи.

3.1.2. Філогенез статевої системи.

3.1.3. Ембріональний розвиток органів статевої системи.

3.2. З курсу анатомії:

3.2.1. Будова і топографія таза.

3.3. З курсу латинської мови:

3.3.1. Основна латинська анатомічна термінологія.

4. План самостійної роботи студентів на практичному занятті:

4.1. Вивчити на препаратах зовнішню будову яєчника.

4.2. Розібрати топографію яєчника.

4.3. Розглянути елементи фіксуючого апарату яєчника.

4.4. Визначити на схемах придатки яєчника.

4.5. Вивчити будову і топографію маткових труб.

4.6. Розглянути зовнішню будову матки, визначити її частини.

4.7. Вивчити будову стінки матки на розрізі.

4.8. Розібрати топографію матки, її відношення до очеревини.

4.9. Розглянути фіксуючий апарат матки.

4.10. Визначити на препаратах будову і топографію піхви.

5. Форми і методи самоконтролю:

5.1. Контрольні питання:

5.1.1. Які органи відносяться до жіночих внутрішніх статевих?

5.1.2. Які краї та поверхні має яєчник?

5.1.3. Яка внутрішня будова яєчника?

5.1.4. Опишіть топографію яєчника.

5.1.5. Яке відношення яєчника до очеревини?

5.1.6. Які придатки має яєчник? Похідними яких структур вони є?

5.1.7. Яку функцію виконує яєчник?

5.1.8. Які частини має маткова труба?

5.1.9. Яка топографія маткових труб? Як вони відносяться до очеревини?

5.1.10. Яку функцію виконують маткові труби?

5.1.11. Які частини виділяють у матці?

5.1.12. Чим утворена стінка матки, які особливості має кожен з її шарів?

5.1.13. Що називають шийкою матки?

5.1.14. Які розрізняють склепіння піхви?

5.1.15. Опишіть будову стінки піхви.

5.1.16. Які особливості рельєфу слизової оболонки піхви?

5.2. Тести – в кінці посібника

6. Ілюстраційний матеріал:

6.1. Скелет.

6.2. Труп.

6.3. Сагітальний розріз жіночого таза.

6.4. Окремі вологі препарати жіночих статевих органів.

6.5. Муляж, таблиці, схеми

7. Програма самопідготовки студентів до теми:

7.1. З’ясувати, чим представлені внутрішні статеві органи жінки.

7.2. Вивчити зовнішню та внутрішню будову яєчника.

7.3. Вивчити топографію та функцію яєчника.

7.4. Розібрати компоненти фіксуючого апарату яєчника.

7.5. Вивчити будову, топографію та функцію маткових труб.

7.6. Вивчити будову і топографію матки, з’ясувати особливості будови кожного з шарів її стінки.

7.7. Визначити будову фіксуючого апарату матки.

7.8. Вивчити форми мінливості і вади розвитку внутрішніх жіночих статевих органів.

7.9. Розібрати циклічні зміни слизової матки.

 

 

1. Тема 20: ПРОМЕЖИНА : АНАТОМІЯ, ТОПОГРАФІЯ.

2. Мета: вивчити анатомію та топографію промежини.

3. Базовий рівень знань та вмінь:

3.1. З курсу біології:

3.1.1. Ембріональний розвиток задньої кишки, сечостатевого синуса, завнішніх статевих органів.

3.2. З курсу анатомії:

3.2.1. Будова і топографія таза.

3.3. З курсу латинської мови:

3.3.1. Основна латинська анатомічна термінологія.

4. План самостійної роботи студентів на практичному занятті::

4.1. Розглянути на препараті, яку область займає промежина і чим вона обмежена.

4.2. Визначити на препаратах і схемах, на які частини розділяється промежина.

4.3. Розібрати на препараті зв’язки промежини.

4.4. Розібрати на препараті м'язи та фасції промежини.

4.5. Розглянути на препаратах топографію сідничо-прямокишкової ямки, визначити, чим утворені її стінки.

5. Форми і методи самоконтролю:

5.1. Контрольні питання:

5.1.1. Дайте визначення поняття промежини.

5.1.2. Чим обмежена ділянка промежини?

5.1.3. На які частини поділяється промежина?

5.1.4. Які отвори має промежина? Які органи проходять крізь неї?

5.1.5. Які особливості будови фасцій промежини?

5.1.6. Які м’язи розташовані у сечостатевій діафрагмі та діафрагмі таза?

5.1.7. Що явлає собою сідничо-прямокишкова ямка?

5.1.8. Чим виповнена сідничо-прямокишкова ямка?

5.2. Тести – в кінці посібника.

6. Ілюстраційний матеріал:

6.1. Скелет.

6.2. Кістковий таз.

6.3. Труп.

6.4. Препарати чоловічої та жіночої промежини.

6.5. Муляж, таблиці, схеми

7. Програма самопідготовки студентів до теми:

7.1. Визначити, що являє собою промежина.

7.2. З'ясувати, яку область займає промежина та чим вона обмежена.

7.3. Визначити діафрагми промежини.

7.4. Вивчити зв’язки промежини.

7.5. Вивчити м'язи промежини.

7.6. Визначити отвори промежини, а також органи, що проходять крізь неї.

 

 

1. Тема 21: ЕНДОКРИННА СИСТЕМА: КЛАСИФІКАЦІЯ, РОЗВИТОК, ТОПОГРАФІЯ.

2. Мета: вивчити класифікацію, анатомію, функції ендокринних залоз. Отримати загальне уявлення про ембріональний розвиток ендокринних органів.

3. Базовий рівень знань та вмінь:

3.1. З курсу біології:

3.1.1. Філогенез ендокринної системи, функції ендокринних залоз.

3.1.2. Ембріональний розвиток ссавців і людини.

3.2. З курсу анатомії:

3.2.1. Будова скелета.

3.2.2. Стінки та порожнини тіла.

3.2.3. Хрящі гортані.

3.3. З курсу латинської мови:

3.3.1. Основна латинська анатомічна термінологія.

4. План самостійної роботи студентів на практичному занятті:

4.1. Знайти та показати на препараті праву та ліву долі щитоподібної залози, визначити її проекцію на шию.

4.2. Знайти та показати на препараті прищитоподібні залози.

4.3. Знайти та показати на препараті долі загруднинної залози.

4.4. Визначити і показати на препараті аденогіпофіз та нейрогіпофіз.

4.5. Визначити та показати на препараті шишкоподібне тіло.

4.6. Визначити та показати на препараті надниркову залозу, її ворота, кіркову та мозкову речовину.

4.7. Визначити та показати на препараті підшлункову залозу, її структури.

5. Форми і методи самоконтролю:

5.1. Контрольні питання:

5.1.1. Поясніть топографію та будову щитоподібної залози, функцію, гормони.

5.1.2. Розкажіть будову, топографію, функцію прищитоподібної залози та дії його гормонів.

5.1.3. Пояснітьтопографію, будову загруднинної залози, знати функції гормонів.

5.1.4. Розкажіть топографію, будову гіпофіза, знати функції гормонів.

5.1.5. Розкажіть топографію та будову шишкоподібного тіла., які гормони виділяє.

5.1.6. Які мезодермальні залози та їх локалізацію ви знаєте?

5.1.7. Поясніть будову, топографію та функції наднирника, його гормони.

5.1.8. Які структурні особливості підшлункової залози ви знаєте7

5.2. Тести – в кінці посібника.

6. Ілюстраційний матеріал:

6.1. Скелет.

6.2. Труп.

6.3. Окремі препарати ендокринних залоз..

6.4. Муляж, таблиці, схеми

7. Програма самопідготовки студентів до теми:

7.1. Вивчити класифікацію ендокринних залоз.

7.2. Вивчити анатомо-фізіологічні особливості ендокринних залоз.

7.3. Визначити класифікацію ендокринних залоз за їх розвитком.

7.4. Вивчити продукти секреції ендокринних залоз, їх назви та механізм дії.

7.5. Вивчити, які процеси обміну речовин регулюють ендокринні залози.

7.6. Вивчити, які залози відносяться до бранхіогенної та неврогенної груп.

7.7. Вивчити групу ендокринних залоз адреналової системи.

7.8. Вивчити топографію та будову щитоподібної залози, її функції, гормони.

7.9. Вивчити і визначити будову, топографію, функцію прищитоподібної залози та дії її гормонів.

7.10. Визначити і вивчити топографію, будову загруднинної залози, знати функції її гормонів.

7.11. Вивчити і визначити топографію, будову гіпофіза, знати функції гормонів.

7.12. Вивчити і визначити топографію та будову шишкоподібного тіла, які гормони воно виділяє.

7.13. Вивчити мезодермальні залози та їх локалізацію.

7.14. Вивчити і визначити будову, топографію та функції надниркової залози, її гормони.

7.15. Повторити будову, топографію та функції підшлункової залози, вивчити її гормони.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  6. III. центральная нервная система
  7. ISO9000. Як працює система управління якістю
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  10. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  11. V міні – модуль
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 638

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовний модуль 2: Дихальна система | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.052 сек.