МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Метод оцінювання інвестиційних проектів з урахуванням ризику та експертний метод оцінювання ризикуІ. Питання для перевірки знань: 1. У яких випадках можна використовувати метод аналізу чутливості для кількісного оцінювання рівня ризику? 2. Яким чином за допомогою методу аналізу чутливості можна оцінити різних інвестиційних проектів? 3. Назвати переваги і недоліки методу аналізу чутливості. 4. Сфера застосування методу експертних оцінок. 5. Порядок оцінювання рівня економічного ризику підприємства за допомогою методу експертних оцінок. 6. Проаналізуйте чинники та визначте структуру ризику на прикладі певного інвестиційного проекту.
ІІ. Розв’язати задачі. Задача 1 Підприємство надало в банк бізнес-план реалізації інвестиційного проекту, для якої йому необхідні інвестиції в сумі 266 тис. грн., кредитна ставка – 14%. Кошти підприємству потрібні на термін 4 роки. Підприємство має намір налагодити випуск нового виду продукції. Планова ціна реалізації одиниці продукції – 17 грн. Основні дані цього проекту наведені в таблиці 12. Таблиця 12
За допомогою методу аналізу чутливості необхідно розрахувати критичне значення ціни продукції, обсягів реалізації при постійній ціні та при її зниженні на 5%. Задача 2 Група експертів визначила перелік простих ризиків конкретного етапу лізингової операції та ймовірність їх настання. Таблиця 13
Необхідно: 1. Ідентифікувати етапи здійснення лізингової операції. 2. Перелічені прості ризики об’єднати в дві групи за пріоритетами: - ті, що стосуються споживачів продукції; - ті, які належать до банківських ризиків. 3. Кількісно оцінити ступінь ризику за зазначеною операцією, виходячи з того, що вага простого ризику за групами пріоритетів розподіляється наступним чином: W1 = 0,7; W2 = 0,3; 4. На основі отриманих результатів зробити відповідні висновки. Задача 3 Оцінити кількісно ступінь ризику складання заліку з дисципліни, що вивчається, за допомогою експертного методу. Склад факторів ризику визначити самостійно. Завдання для самостійної роботи Використовуючи метод аналізу чутливості, розрахувати: 1) критичне значення ціни реалізації та обсягу продукції при вихідних умовах; 2) критичне значення ціни продукції при зменшенні обсягу реалізації на 1%; 3) критичне значення обсягу продукції при зменшенні ціни реалізації на 2%. Таблиця 14 Вихідні дані
Продовження таблиці 14
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|