Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ

ТРАВМАТИЧНА ХВОРОБА

Кожний перелом - це комбінація пошкоджень як м'яких тканин, так i кісток. Безпосередньо після перелому i на протязі фази відбудови, мають місце локальні циркуляторнi порушення, прояви місцевого запального процесу, а також біль i рефлекторна ригідність м’язів. Саме ці три чинника: циркуляторні порушення, запалення i біль, в комбінації з порушеннями кістки, суглобів i м’язів можуть бути названі захворюванням " перелом " (fracture disease). Захворювання "перелом" є клінічним станом, що проявляється у вигляді хронічного набряку, атрофії м'яких тканин, остеопорозу i тугорухомостi суглобів. Тому кожний метод лікування переломів повинен включати в себе не тільки лiкування власне ушкодження кістки, але i всіх супутніх місцевих проявів. Життя - це рух, рух - це життя. Це повинно бути керівним принципом допомоги при переломах! Повна безболісна активна мобілізація призводить до швидкого повернення до норми кровообігу в кістці i м'яких тканинах, збільшує циркуляцію синовіальної рідини в хрящі i, в комбінації з дозованим навантаженням, добре запобігає післятравматичному остеопорозу шляхом врівноваження між процесами резорбції i кiсткоутворення.

Пріоритети організації допомоги при травмах

За важкістю для хворого пошкодження розташовуються в наступному порядку: крововтрата, травми голови, травми грудної клітки і травми черевної порожнини. Дуже важливо при лікуванні хворих з полiтравмою приділяти увагу травмі легень («шокова легеня»). Респіраторна недостатність у хворих з політравмою повинна бути компенсована. На підставі нашого досвіду можна зробити висновок, що термінова стабілізація переломів довгих трубчастих кісток полегшує і покращує умови проведення інтенсивної терапії. Ruedi та Wolf показали, що негайна внутрішня фіксація переломiв не збільшує ризик емболії, зокрема, жирової. Вік хворих повинен враховуватися при прийманні рішення про негайну операцію. Як екстрена процедура вона застосовується у дорослих, а для старих, інколи, вона є заходом, що рятує життя.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. Навчальні цілі заняття
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  9. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 384

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підтаранний вивих стопи | ПОЛІТРАВМА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.